تاریخ انتشار : یکشنبه 4 جولای 2021 - 16:28
کد خبر : 19259

افتخاری بزرگ برای ورزش کهگیلویه وبویراحمد/بانوی وزنه بردار کهگیلویه وبویراحمدی عازم المپیک ۲۰۲۱ توکیو می شود

افتخاری بزرگ برای ورزش کهگیلویه وبویراحمد/بانوی وزنه بردار کهگیلویه وبویراحمدی عازم المپیک ۲۰۲۱ توکیو می شود

آفتاب دنا : علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از قطعی شدن حضور پریسا جهانفکریان وزنه بردار فوق سنگین جمهوری اسلامی ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه

آفتاب دنا : علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از قطعی شدن حضور پریسا جهانفکریان وزنه بردار فوق سنگین جمهوری اسلامی ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از قطعی شدن حضور پریسا جهانفکریان وزنه بردار فوق سنگین جمهوری اسلامی ایران از استان کهگیلویه وبویراحمد در المپیک ۲۰۲۱ توکیو خبر داد.

سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت : در جلسه ای که صبح امروز یکشنبه ۱۳تیرماه ۱۴۰۰ در محل فدراسیون وزنه برداری کشور و با حضور علی مرادی ریاست فدراسیون وزنه برداری ،پریسا جهانفکریان ،پزشک معالج جهانفکریان و مسئولین فدراسیون پزشکی ورزشی کشور برگزار شد ،در خصوص آخرین وضعیت جسمی پریسا جهانفکریان بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد این بانوی ملی پوش وزنه برداری در المپیک ۲۰۲۱ برای کشورمان با حریفان قدرتمند مبارزه کند.

علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: پریسا جهانفکریان بعنوان اولین بانوی وزنه برداری کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد در این رویداد مهم ورزشی شرکت می کند و امیدواریم با حمایت مسئولین فدراسیون ،کمیته ملی المپیک کشور ،مسئولین وزارت ورزش و جوانان و مسئولین استانی بتواند برای ایران عزیز در المپیک افتخار آفرینی کند.

مدیر کل ورزش و جوانان کهیگلویه وبویراحمد حضور این بانوی قهرمان و ملی پوش در المپیک ۲۰۲۱ توکیو مایه افتخار ورزش کهگیلویه و بویراحمد دانست و بیان داشت:در تاریخ ورزش کهگیلویه و بویراحمد شاهد حضور سه ورزشکار استان در المپیک و پارالمپیک توکیو هستیم که یکی از افتخارات بزرگ ورزش کهگیلویه وبویراحمد است .

علوی در پایان این اتفاق مبارک و میمون را به کارکنان اداره کل ،هیات های استانی و شهرستانی ،هیات وزنه برداری استان ،خانواده پریسا جهانفکریان و جامعه بزرگ ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت و از حمایت های سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاونین ،کلانتری استاندار و معاونین ونمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی