تاریخ انتشار : یکشنبه 20 ژوئن 2021 - 13:59
کد خبر : 19136

انتخابات با امنیت کامل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

انتخابات با امنیت کامل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی از حضور پر شور مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسین کلانتری در این پیام با تبریک آغاز ولادت با سعادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: مردم ایران با حضور حماسی و پرشور خود در انتخابات سنگ

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی از حضور پر شور مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسین کلانتری در این پیام با تبریک آغاز ولادت با سعادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: مردم ایران با حضور حماسی و پرشور خود در انتخابات سنگ تمام گذاشتند و انتخاباتی شکوهمند برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد این پیروزی را به رهبر فرزانه انقلاب، ملت شریف ایران و مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض کردند و گفت: این انتخابات در شهرستان های ۹ گانه استان در امنیت کامل برگزار شد و کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های برتر کشور بود که خوش درخشید.

وی با بیان اینکه به آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان منتخب مردم تبریک می گویم، عنوان کرد: امید است این مشارکت موجب خیر و برکت و خدمات بیشتر به مردم شود.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: حضور مردم در انتخابات بیانگر تعهدی است که مردم به نظام و انقلاب دارند‌.

وی، بیان کرد: در سخت ترین شرایط امروز علی رغم همه سختی ها مردم حضور چشمگیر داشتند و این مهم بار مسئولیت را سنگین می کند.

کلانتری با تاکید بر اینکه این مردم شایسته خدمتگزاری هستند، عنوان کرد: جا دارد از مردم استان به خاطر این حضور حماسی تقدیر کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: انتخابات در این استان در شرایط مطلوب برگزار شد.

کلانتری، بیان کرد: امید است بعد از این انتخاب بیش از پیش شاهد خدمتگزاری به مردم باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: دشمنان از این حضور عبرت گرفتند و می دانند که مردم همیشه در صحنه حضور دارند و با هر نگاه و خط فکری پشت سر مقام معظم رهبری می ایستند و به نظام وفادار هستند.

وی افزود: از نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، هیئت های نظارت ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا، هیئت های بازرسی، مجمع نمایندگان استان، جامعه دانشگاهی، چهره های فرهنگی و مذهبی،مجموعه تامین امنیت شعب و تامین امنیت کل استان، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج قهرمان، دستگاه امنیتی که اشراف اطلاعاتی داشتند و همچنین دستگاه قضایی که حمایت کردند، برای خلق این حماسه با شکوه تشکر می کنم.

کلانتری، افزود: از تمام کسانی که به هر شکل کمک کردند تا انتخابات شکوهمند، در عین سلامت و بی طرفی برگزار شود، نیز تقدیر می کنیم.

وی تلاش های اصحاب رسانه، خبرنگاران خبرگزاری ها، سایت ها و نشریات محلی و مجموعه صدا و سیمای استان در دو بخش رادیو و تلویزیون را نیز قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: رسانه ها در ایجاد شور و نشاط در بین مردم برای مشارکت در انتخابات نقش بی بدیلی ایفا کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به منتخب مردم شهرستان های گچساران و باشت و همچنین منتخبان شوراهای شهر و روستا تبریک گفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی