تاریخ انتشار : شنبه 12 ژوئن 2021 - 10:06
کد خبر : 19011

آغاز مسابقه کتابخوانی مجازی انتخاب ۱۴۰۰ در استان کهگیلویه و بویراحمد

آغاز مسابقه کتابخوانی مجازی انتخاب ۱۴۰۰ در استان کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مسابقه کتابخوانی مجازی انتخاب ۱۴۰۰ به مناسبت سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،فخرالدین رضایی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که مسابقه کتابخوانی انتخاب ۱۴۰۰ در بستر فضای مجازی برگزار می شود

آفتاب دنا: مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مسابقه کتابخوانی مجازی انتخاب ۱۴۰۰ به مناسبت سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،فخرالدین رضایی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که مسابقه کتابخوانی انتخاب ۱۴۰۰ در بستر فضای مجازی برگزار می شود افزود: علاقه مندان برای دریافت فایل کتابچه، لینک آزمون مسابقه و هم چنین اطلاعات تکمیلی می توانند به کانال روبیکای مسابقه یا صفحه استانی خبرگزاری بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه نمایند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاقه مندان به مسابقات کتابخوانی تا پایان روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خرداد فرصت دارند در این مسابقه شرکت نمایند.

رضایی با بیان این که کتابچه این مسابقه کتابخوانی، کوچک و کم حجم است، افزود: مسابقه کتاخوانی انتخاب ۱۴۰۰ با مشارکت بسیج رسانه استان، معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مرکز فرهنگی خانواده سپاه فتح برگزار خواهد شد و به برگزیدگان این مسابقه به ویژه رأی اولی ها به قید قرعه هدایای ارزشمندی اهدا می گردد.

این مسئول در پایان اظهار کرد: برندگان این مسابقه روز دوم تیر ۱۴۰۰ از طریق رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی می شوند.

آدرس دریافت کتابچه مسابقه:
https://b2n.ir/r40081
آدرس صفحه شرکت در مسابقه:
https://b2n.ir/f88195
آدرس کانال روبیکای مسابقه:
https://rubika.ir/ketab1404

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی