تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آوریل 2021 - 10:47
کد خبر : 18588

اجرای بیش از ۵۰ برنامه با محوریت قرآن و عترت توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ماه مبارک رمضان

اجرای بیش از ۵۰ برنامه با محوریت قرآن و عترت توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ماه مبارک رمضان

آفتاب دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های فرهنگی و هنری ماه مبارک رمضان در این اداره کل را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، محمدعلی پیرسبزی با اعلام این خبر افزود: همان طور که فصل بهار، فصل رویش طبیعت و جان گرفتن دوباره آن است، نزول قرآن


آفتاب دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های فرهنگی و هنری ماه مبارک رمضان در این اداره کل را تشریح کرد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، محمدعلی پیرسبزی با اعلام این خبر افزود: همان طور که فصل بهار، فصل رویش طبیعت و جان گرفتن دوباره آن است، نزول قرآن و هم نشینی با خدا در ماه مبارک رمضان نیز حیاتی دوباره بر روح و جان انسان ها است.
وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ برنامه با محوریت قرآن و عترت توسط این اداره کل در ماه مبارک رمضان برگزار می شود خاطرنشان کرد: تفسیر سوره های قرآن کریم، مسابقات ویژه کتابخوانی، تجلیل از فعالان قرآنی، شرح و مسابقات ادعیه ماه مبارک رمضان، جزء خوانی قرآن کریم بخشی از برنامه های اجرایی در سراسر استان است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اجرای نمایش های موضوعی بصورت مجازی، برگزاری شب های شعر ویژه ماه رمضان ، محافل اُنس با قرآن بصورت مجازی ، تهیه کلیپ های موضوعی سبک زندگی و مهدودیت، اجرای طرح تفسیر ۱۰۰ ثانیه ای، شرح دعای صحیفه سجادیه و طرح اکرام ایتام را از دیگر برنامه های این کل در سراسر عنوان کرد.
وی با اشاره به اجرای برنامه های متعدد فرهنگی توسط مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان بیان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته مؤسسات قرآنی استان با موضوعات قرآن و عترت برنامه های متنوع قابل توجهی برای برگزاری در این ماه مبارک بویژه در بستر فضای مجازی تدارک دیده اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این برنامه ها هنچنین در سراسر شهرستان ها و مناطق استان با محوریت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها برگزار می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی