تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آوریل 2021 - 7:58
کد خبر : 18531

نظارت میدانی معاون عمرانی استاندار بر ساخت و سازهای سی‌سخت

نظارت میدانی معاون عمرانی استاندار بر ساخت و سازهای سی‌سخت

آفتاب دنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نظارت میدانی و نقطه به نقطه بر ساخت و سازهای شهر زلزله‌زده سی‌سخت دستوراتی برای تسریع در روند کار صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از فارس، حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار به همراه پناهی فرماندار دنا، شهردار سی‌سخت، مدیرکل بنیادمسکن، نظام مهندسی

آفتاب دنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نظارت میدانی و نقطه به نقطه بر ساخت و سازهای شهر زلزله‌زده سی‌سخت دستوراتی برای تسریع در روند کار صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از فارس، حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار به همراه پناهی فرماندار دنا، شهردار سی‌سخت، مدیرکل بنیادمسکن، نظام مهندسی و صفایی رئیس ستاد بازسازی زلزله شهرستان دنا از نحوه اجرای کار دستگاه های اجرایی و نظارتی بازدید کردند.

حاجی‌زاده معاون استاندار گفت: با توجه به بازدید میدانی از ساختمان‌های در احداث نواقصی وجود داشت که در محل کار ناظران بنیاد مسکن و نظام مهندسی ملزم به دقت و نظارت بیشتر بر نحوه ساخت و سازها شدند.

معاون عمرانی استاندار گفت: مصوب شد از این پس بنیاد مسکن  به متقاضیان فاقد پروانه خدمات ندهد، تیم نظارت عالی سازمان از فردا مستقر شود و اولویت ارجاع کار نظارت با ناظرین بنیاد مسکن باشد.

معاون عمرانی استاندار گفت: مقرر گردید بنیاد مسکن تا ۲۵ فروردین آواربرداری در شهر سی‌سخت را به طور کامل انجام دهد و تا ۳۰ فروردین آواربرداری در روستاها را به طور کامل به پایان رساند،کل جداول پر شده از آواربرداری در سطح شهر پاکسازی شود، کلیه مجوزات باید تا ۲۵ فروردین تمام شود.

وی گفت: از فردا ساعت کاری شهرداری و بنیاد مسکن از  ۸ صبح تا ۲ بعداز ظهر و ۴ تا ۱۲ شب باید پای کار باشند، بانک ها باید آماده به کار شوند و روزانه آمار ارائه دهند.

حاجی زاده اظهار کرد: بنیاد مسکن، نظام مهندسی، شهرداری و دیگر ارگان‌ها دست به دست هم دهند و به نحوی عمل کنند که به عملکرد مثبت چند هفته گذشته آنها در زلزله شهر سی سخت خدشه وارد نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی