تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 مارس 2021 - 13:25
کد خبر : 18312

پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

آفتاب دنا: علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی جوانان ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیر کل ورزش و

آفتاب دنا: علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی جوانان ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی جوانان ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام تبریک سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانی فرصتی است که بر خلاف بسیاری از فرصت های دیگر، تنها یک بار در اختیار همه قرار می‌گیرد و چون به انجام خویش برسد، هرگز امکان تکرار نخواهد داشت.

پس «فرصت جوانی» طلایی ترین فرصت ها و ناب ترین موهبت هاست.بی شک اعتلا ء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود،آینده ای بهتر برای همنوعانشان رقم می زنند و جوانان ایران اسلامی همواره به‌ واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته‌اند.

فرارسیدن سالروز میلاد خجسته و فرخنده حضرت علی اکبر(ع) که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده را به تک تک ‏شما که همت بلندتان همواره آمیخته با تعهد، اخلاص، تلاش، تخصص و شور و شعور اسلامی است، صمیمانه تبریک و تهنیت ‏عرض می‌کنم.‏

همگان نیک می‌دانند که نقش‌آفرینی جوانان این مرز و بوم در تاریخ پرافتخار کشورمان از دورانی که پیروزی شکوهمند ‏انقلاب اسلامی رقم خورد تا هنگامه دوران دفاع مقدس که پیروزی بزرگ نظامی ایرانیان شکل گرفت تا دوران پسا برجام که ‏عزت سیاسی کشور را به دنبال داشت به منصه ظهور رسیده است.

یازدهم شعبان مصادف با میلاد فرخنده ی حضرت علی اکبر (ع) که به عنوان روز جوان نامگذاری شده است، فرصت مناسبی است تا از جوانان پرتلاش تقدیر کنیم. بی شک، جوانان پتانسیل های ارزشمند جامعه و موتور محرک کار، تولید و ثروت هستند ثروتی که در مغز آنها نهادینه شده است و برای دستیابی به آن باید به دانش، ایده ها و ظرفیت های آنها توجه شود دانش و ظرفیتی که می تواند، جامعه را به شکوفایی و کارآفرینی برساند.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم ، میلاد حضرت علی اکبر(ع)، جوان تاریخ ساز عاشورا، و روز جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان به ویژه جوان غیور و ورزشکاران استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.


امید است جوانان ولایتمدار استان چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد با روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش و همت والایشان در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید گام بردارند.

سید محمد تقی علویمدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی