تاریخ انتشار : جمعه 22 آگوست 2014 - 10:19
کد خبر : 1823

دولت احمدی نژاد به اندازه تمامی دولت ها به امامزاده ها کمک کرد

دولت احمدی نژاد به اندازه تمامی دولت ها به امامزاده ها کمک کرد

دولت های ” دکتر احمدی نژاد ” به اندازه تمامی دولت ها به امامزاده ها و مساجد در سراسر کشور بویژه مناطق محروم کمک کرده است.

21618_496” حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم ” گفت: دولت های ” دکتر احمدی نژاد ” به اندازه تمامی دولت ها به امامزاده ها و مساجد در سراسر کشور بویژه مناطق محروم کمک کرده است.
وی با بیان اینکه در دولت های دکتر احمدی نژاد اعتبارات خوبی برای پروژه های عمرانی در حوزه اوقاف و امور خیریه تخصیص داده شد ، اظهار داشت: در دولت کنونی نیز وعده های در این حوزه داده شده که امیدواریم وعده های داده شده محقق شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش های دولت آقای روحانی در حوزه فرهنگی است و امیدواریم این تلاش ها به سرانجام برسد.
موسوی اعظم در پاسخ به این سوال که آیا اعتبارات عمرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بعد از یکسال از عمر دولت یازدهم تخصیص داده شده یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته اعتبارات عمرانی برای تکمیل و تجهیز امامزاده ها و مساجد در این استان تحقق نیافته است.
وی گفت: امیدواریم آنچه که اکنون دولتمردان در حوزه تخصیص اعتبارات وعده می دهند محقق تا شاهد تسریع در عمران و آبادانی امامزاده ها و مساجد کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار گفته شده برای حوزه عمرانی امامزاده ها و مساجد در این استان است که تاکنون ریالی برای آن تخصیص نیافته است.
موسوی اعظم ، تعداد امامزاده های کهگیلویه و بویراحمد را ۲۹۶ امامزاده عنوان و یادآورشد: قبول داریم که وضعیت عمرانی امامزاده ها بدلیل کمبود اعتبارات با مشکلاتی مواجه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی