تاریخ انتشار : شنبه 13 مارس 2021 - 12:15
کد خبر : 18142

تیم کوراش بانوان استان موفق به کسب یک طلا و یک نقره در رقابتهای قهرمانی کشور شد

تیم کوراش بانوان استان موفق به کسب یک طلا و یک نقره در رقابتهای قهرمانی کشور شد

آفتاب دنا: مسئول روابط عمومی هیات ووشو استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب یک مدال طلا و یک نقره تیم کوراش بانوان استان در رقابتهای قهرمانی بانوان کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، حمید زرین تاج گفت

آفتاب دنا: مسئول روابط عمومی هیات ووشو استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب یک مدال طلا و یک نقره تیم کوراش بانوان استان در رقابتهای قهرمانی بانوان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، حمید زرین تاج گفت :تیم کوراش بزرگسالان بانوان استان در رقابتهای قهرمانی بانوان کشور که در استان خراسان شمالی و بجنورد برگزار شد ،موفق به کسب یک مقام قهرمانی ومدال طلا ویک مدال دومی و مدال نقره این مسابقات شد.

زرین تاج ادامه داد:رقابتهای کوراش بانوان کشور از ۱۸ تا ۲۱اسفندماه در شهر بحنورد استان خراسان شمالی برگزار شد.

مسئول روابط عمومی هیات ووشو استان از کسب مقام اولی و مدال طلا طاهره آذر پیوند در وزن ۵۲ کیلو گرم و مدال نقره و مدال نقره عظیمه معین زاده در وزن ۸۷ کیلو گرم این مسابقات خبر و تصریح کرد: در تیم اعزامی طاهره آذر پیوند ،سعیده مطهری منش ،عظیمه معین زاده ،نجمه حسن ساز ،زهرا جعفری ،شیدا پور جشیره ،طاهره حبیبی و سیده زهرا سادات تقوی حضور داشتند.

نسرین بامنشین نایب رئیس هیات استان بعنوان مربی و پریسا هوشمندی به عنوان سرپرست تیم را همراهی کردند.این موفقیت را به جامعه ورزش استان ،هیات ووشو و کوراش استان تبریک عرض می نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی