تاریخ انتشار : جمعه 22 آگوست 2014 - 9:46
کد خبر : 1813

نماینده مجلس حق دارد به عنوان مشاور در انتخاب مدیران ورود پیدا کند

نماینده مجلس حق دارد به عنوان مشاور در انتخاب مدیران ورود پیدا کند

در برخی از حوزه‌های انتخابیه فرمانداران همکاری لازم را با نماینده مردم ندارند،و این نوع نگاه که برگرفته از تفکر سیاسی فرمانداران است به هیچ‌وجه به نفع مردم و حوزه‌های انتخابیه نخواهد بود.

13920409000032_PhotoAنماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: نماینده مجلس حق دارد به عنوان مشاور در انتخاب مدیران ورود پیدا کند.

به گزارش نسیم دنا، سید علی محمد بزرگواری با اشاره به نقش نمایندگان در انتخاب مدیران، عنوان کرد: نماینده مجلس به عنوان وکیل مردم حق دارد در انتخاب مدیران به عنوان مشاور ورود پیدا کند.
بزرگواری با بیان اینکه در برخی از حوزه‌های انتخابیه فرمانداران همکاری لازم را با نماینده مردم ندارند، تصریح کرد: این نوع نگاه که برگرفته از تفکر سیاسی فرمانداران است به هیچ‌وجه به نفع مردم و حوزه‌های انتخابیه نخواهد بود.
وی با اشاره به جایگاه نماینده مجلس در بخش‌های مختلف تصریح کرد: امیدواریم که دیگر شاهد اینگونه رفتارها از سوی برخی فرمانداران نباشیم.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان همکاری بی‌شائبه‌ای با استاندار دارند، عنوان داشت: بدون شک این وحدت رویه به رشد و توسعه استان خواهد انجامید.
بزرگواری با بیان اینکه برخی از کمبودها در کهگیلویه و بویراحمد ریشه تاریخی دارد، اظهار داشت: خبرنگاران باید به عنوان نخبگان فرهنگی موضوعات را برای بدنه جامعه واکاوی کنند.
وی با بیان اینکه در مناطق محروم نگاه به نمایندگی با سایر استان‌ها متفاوت است عنوان داشت: بخش زیادی از انرژی نمایندگان در این استان‌ها صرف مسائلی می‌شود که نمایندگان سایر استان‌های برخوردار با این دغدغه‌ها مواجه نیستند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد معضل بزرگ خودزنی و تخریب نیروهای بومی هستیم و همین موضوع باعث شده نیروهای بومی استان نتوانند آنچنان که باید در سطح ملی رشد کنند.
بزرگواری با بیان اینکه رسوخ برخی مسائل سیاسی به دستگاه‌های نظیر آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد به معضلی بزرگ تبدیل شده است، بیان کرد: نباید بگذاریم آموزش و پرورش همچنان به عنوان جولانگاهی ورود سیاسیون تبدیل شوند.
وی تأکید کرد: شأن و منزلت آموزش و پرورش بالاتر از آن است که به محلی برای تجمع افراد سیاسی تبدیل شود و باید به سمتی حرکت کنیم نسل‌های آینده ما در محیطی علمی و فرهنگی رشد و اعتلا پیدا کنند.
این مسئول عنوان داشت: متأسفانه توقعات از نمایندگان مجلس در کهگیلویه و بویراحمد به گونه‌ای پرورش یافته که نماینده مجبور است برای چینش برخی از مدیران وارد چانه‌زنی شود و همین موضوع باعث شده آنچنان که باید نتوانیم برخی از مسائل را به خوبی پیگیری کنیم.
بزرگواری در پایان یادآور شد: فشارهای زیادی برای انتخاب مدیران و نیروها در دستگاه‌های مختلف اجرائی بر روی دوش نمایندگان است، امیدوارم روزی به جای رسد که نمایندگان به دو وظیفه اصلی خود یعنی نظارت و قانون‌گذاری وقت بگذارند و دولت هم به وظیفه اصلی خود یعنی چینش مدیران بپردازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی