تاریخ انتشار : جمعه 22 آگوست 2014 - 9:14
کد خبر : 1806

مهمترین رویکرد کمیته امداد اشتغالزایی و حرکت به سمت خودکفایی است

مهمترین رویکرد کمیته امداد  اشتغالزایی و حرکت به سمت خودکفایی است

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و کمک به استقلال وخودکفایی خانواده ها بهترین سیاست برای تکریم آنهاست.

 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تعدادی از خانواده های مددجویان تحت حمایت این نهاد دیدار کرد.

به گزارش  نیسیم دنا  این دیدار که 9706 با حضور جمعی از مدیران این نهاد برگزار شد، سید غلام رضا متقی از نزدیک در جریان مشکلات این خانواده ها قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و کمک به استقلال وخودکفایی خانواده ها بهترین سیاست برای تکریم آنهاست.  غلامرضا متقی افزود: این نهاد انقلابی با دیدار و بررسی از خانواده های تحت حمایت تلاش می کند تا با شناسایی مشکلات آنها در جهت رفع این مشکلات گام بردارد.   وی، احیاء ارزشهای دینی، ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه، همنشینی با فقرا و دیدار چهره به چهره با آنها را از دیگر اهداف این دیدارها عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دیدارها به صورت هفتگی و ماهیانه با خانواده های نیازمند در تمام مناطق استان به ویژه در مناطق محروم انجام می شود.   متقی تاکید کرد: مهمترین رویکرد کمیته امداد استان اشتغالزایی و حرکت به سمت خودکفایی و توانمندسازی مددجویان وخارج کردن از گردونه حمایتی است و سالانه تلاش می شود ۱۰درصد از مددجویان خودکفا شوند.

وی تصریح کرد: به هر میزان که خانواده های تحت پوشش و دهک های کم درآمد جامعه به اشتغال روی آورند و مایحتاج زندگی خود را تأمین کنند، گامی در کاهش آسیب های اجتماعی برداشته شده است.   متقی در این بازدیدها از دوخانواده یتیم و دوبیمار صعب العلاج دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی