تاریخ انتشار : جمعه 5 مارس 2021 - 9:21
کد خبر : 18043

به دلیل سیر صعودی ویروس کرونا تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان‌های دوگنبدان مسدود شد

به دلیل سیر صعودی ویروس کرونا تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان‌های دوگنبدان مسدود شد

آفتاب دنا : شهردار دوگنبدان با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته کروناگفت برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان‌های دوگنبدان مسدود و ورود به بهشت زهرا ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از فارس مسعود ظفری گفت: در گچساران از انسداد تمامی مسیرهای منتهی به

آفتاب دنا : شهردار دوگنبدان با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته کروناگفت برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان‌های دوگنبدان مسدود و ورود به بهشت زهرا ممنوع است.

مسیرهای منتهی به آرامستان‌های دوگنبدان مسدود شد

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از فارس مسعود ظفری گفت: در گچساران از انسداد تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان‌های دوگنبدان خبر داد.

 وی ادامه داد:  با توجه به شیوع ویروس جهش یافته ویروس کرونا و جلوگیری  از ابتلا به این بیماری تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان‌های دوگنبدان مسدود و ورود به بهشت زهرا ممنوع  است.

شهردار دوگنبدان افزود: به دلیل سیر صعودی ویروس کرونا شهروندان از حضور در بهشت زهرا، خصوصا در روز پنجشنبه خودداری کنند.

 وی اذعان کرد: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا اما  متاسفانه  همچنان مردم حضور قابل توجهی پای قبور دارند و بهشت زهرا یکی از مکان های پر خطر شیوع ویروس کرونا است  که برای جلوگیری از انتشار و گسترش ویروس  جهش یافته کرونا تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان‌های گچساران مسدود شد.

 ظفری گفت: متاسفانه برخی از مردم  بیماری کرونا را جدی نگرفته‌اند و هنوز پای قبور حاضر می‌شوند و این امر موجب انتشار ویروس کرونا می‌شوند و سلامتی خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد:  با توجه به توصیه اکید ستاد مبارزه با کرونا بر خانه ماندن و قطع زنجیره  این بیماری و  برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، این سنته حسنه می تواند از راه دور و در خانه هایمان و با قرائت فاتحه و هدیه آن به رفتگان مان انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی