تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مارس 2021 - 19:51
کد خبر : 18012

شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی کرونا گزارش نشده است

شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی کرونا گزارش نشده است

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته فوت ناشی از کروناویروس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، پرویز یزدان‌پناه در افزود: هم اکنون ۱۶۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی بیمارستان های استان بستری هستند از این تعداد ۳۶ بیمار کرونایی قطعی و

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته فوت ناشی از کروناویروس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، پرویز یزدان‌پناه در افزود: هم اکنون ۱۶۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی بیمارستان های استان بستری هستند از این تعداد ۳۶ بیمار کرونایی قطعی و نه بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت هستند.
وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون ۴۵۰ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، اظهار کرد طی ۲۴ ساعت گذشته فوت ناشی از کرونا در استان نداشتیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون ۲۵ هزار و ۱۰۳ نفر از مبتلایان به بیماری کروناویروس در این استان بهبود یافتند.
یزدان‌پناه تصریح کرد: ۶ درصد از مجموع ۱۵۴۹ نمونه‌ گرفته شده در استان مثبت کرونایی بوده چه بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستانهای بویراحمد کهگیلویه گچساران و چرام بوده است.
وی ادامه داد: تاکنون تنها یک مورد در سطح استان کرمان انگلیسی گزارش و شناسایی شده است اما با توجه به ارتباطاتی که این بیمار بیمارستان و مراکز درمانی داشته احتمال دارد موارد دیگر نیز داشته باشیم البته با نتیجه تست هامشخص شود در همین راستا برادر و خانواده این فرد تحت مراقبت و قرنطینه هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک در مراکز و مکان های پرتردد، عنوان کرد: استفاده از ماسک سه لایه در فضاهای سربسته و شلوغ به تنهایی برای جلوگیری از انتشار ویروس کافی نیست و باید از دو ماسک استفاده کرد.
یزدان‌پناه بیان کرد: با توجه به ورود کرونای جهش یافته به استان، چنانچه محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود به زودی شاهد افزایش مبتلایان، بستری و مرگ و میر در استان خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی