تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 18:11
کد خبر : 17504

سرنوشت ترامپ عبرتی برای دولت جدید آمریکا/مسئولان مراقب حیله و نیرنگ دشمن باشند

سرنوشت ترامپ عبرتی برای دولت جدید آمریکا/مسئولان مراقب حیله و نیرنگ دشمن باشند

آفتاب دنا: امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سرنوشت ترامپ گفت: ترامپ ذلیلانه از کاخ سفید و سیاه آمریکا کنار رفت که سرنوشت وی درس عبرتی برای دولت جدید این کشور باشد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به در

آفتاب دنا: امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سرنوشت ترامپ گفت: ترامپ ذلیلانه از کاخ سفید و سیاه آمریکا کنار رفت که سرنوشت وی درس عبرتی برای دولت جدید این کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به در پیش‌ بودن سالروز رحلت ام‌البنین مادر بزرگوار قمر بنی‌هاشم اشاره کرد و گفت: این روز به نام‌ تکریم از مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده ما هم این بزرگواران را تکریم می‌کنیم که شخصیت‌هایی را به دنیا آوردند که با شجاعت در میدان نبرد از خاک و ناموس خود دفاع کردند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد به اتفاقات و حوادث این روزهای آمریکا پرداخت و افزود: ترامپ کاخ سفید را با آرزوی اینکه از ایران با وی تماس بگیرند ترک کرد و این آرزو بر دلش ماند.

وی بیان کرد: چقدر ذلت می‌خواهد رئیس جمهور کشوری که ادعای ابر قدرتی دارد منتظر تماس ملت ایران بود اما هرگز این اتفاق صورت نگرفت و این موضوع بیانگر ذلت آمریکا و عزت و قدرت و شرافت ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به جنایت ترامپ در به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت اشاره کرد و گفت: ترامپ جنایتکار، مفتضحانه کاخ سفید و سیاه آمریکا را ترک کرد که سرنوشت ترامپ درس عبرتی برای دولت جدید آمریکا باشد.

حسینی با بیان اینکه ملت ایران جنگ‌طلب و اهل تجاوز و تهدید نیستند، افزود: البته ملت ایران اهل تسلیم هم نیستند و هر کشور استکبار، قلدر و مستبدی که بخواهد با ملت ایران درافتد و تعدی کند با مشت محکم و آهنین ملت مواجه می‌شود که سرنوشت ترامپ بیانگر این سخن است.

امام جمعه یاسوج در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برجام درس عبرتی برای مسئولان ما باشد عنوان کرد: دولت شیطانی ترامپ از برجام خارج و خسارات فراوانی به ما وارد کرد باید حواسمان به حیله و نیرنگ آنها باشد.

وی بیان کرد: دولت بایدن و ترامپ هیچ تفاوتی با هم ندارند لذا توصیه می‌کنیم بایدن به مانند آن روباه حیله‌گر و احمق نباشد اما بعید است آنها بخواهند رفتار دیگری داشته باشند.

حسینی عنوان کرد: در حال حاضر آنها بحث موشکی ایران را پیش کشیده‌اند برجام ربطی به برنامه موشکی ندارد، مسئولان باید کاملا حواسشان جمع باشد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگر سخنان خود به موضوع بیماری کرونا اشاره داشت و افزود: خوشبختانه با مشارکت مردم از وضعیت نگران کننده گذشته خارج شدیم اما اگر دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم دوباره به وضعیت قبلی باز می‌گردیم.

وی عنوان کرد: امیدوارم همه مردم تلاش و همکاری کنند تا با شکست کرونا به زندگی عادی بازگردیم. از بیماری کرونا خسارت زیادی دیدیم نماز جمعه و مساجد و مراکز فرهنگی و سیاسی و اقتصادی همه تعطیل شدند راه برون رفت از این شرایط سخت رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی