تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2021 - 17:09
کد خبر : 17482

توسعه خطوط پروازی و برقراری پروازهای بیشتر در کهگیلویه و بویراحمد زمینه ساز توسعه و پیشرفت است

توسعه خطوط پروازی و برقراری پروازهای بیشتر در کهگیلویه و بویراحمد زمینه ساز توسعه و پیشرفت است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی فرماندار بویراحمد، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی و شهردار یاسوج از جمعه بازار و فرودگاه مرکز استان بازدید کردند. کیامرث حاجی زاده  با بیان اینکه فرودگاه همچون ورودی های هر شهر  پیشانی و نماد آن شهر است، اظهار داشت: به طور قطع عملکرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی فرماندار بویراحمد، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی و شهردار یاسوج از جمعه بازار و فرودگاه مرکز استان بازدید کردند.

کیامرث حاجی زاده  با بیان اینکه فرودگاه همچون ورودی های هر شهر  پیشانی و نماد آن شهر است، اظهار داشت: به طور قطع عملکرد مدیران و مجموعه مدیریت شهری در این حوزه نمود پیدا می کند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بازدید امروز با هدف ارزیابی زیرساخت های فرودگاهی استان انجام شد.


وی با تاکید بر اینکه اهمیت فرودگاه یاسوج کمتر از سایر  فرودگاه های استان های بزرگ و همجوار نیست، عنوان کرد: موقعیت جغرافیایی این استان و قرار گرفتن در بین استان های بزرگ یک نقطه قوت است و باید از این ظرفیت برای توسعه رونق گردشگری استان استفاده کرد.


حاجی زاده یاسوج را نگین سبز زاگرس خواند و افزود: نقش فرودگاه ها و حمل ونقل هوایی در توسعه پایدارصنعت گردشگری بی بدیل است.


وی در بخش دیگری از سخنانش، خاطرنشان کرد: فرودگاه یاسوج نسبت به بسیاری از فرودگاه های کشور وضعیت مطلوب تری دارد.


حاجی زاده با تاکید بر اینکه باید بخشی نگری را حذف کنیم، اظهار داشت: همکاری بین بخشی موجب موفقیت و تسریع در امور می شود و در رفع مشکلات فرودگاه به طور قطع تمامی دستگاه های مورد نظر همکاری لازم را خواهند داشت.


وی بیان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به جمع آوری گاردریل ها برای ساماندهی بلوار ورودی فرودگاه اقدامات لازم را انجام داده و گزارش آن را در هفته های آینده ارائه دهد.


حاجی زاده با بیان اینکه نقش فرودگاه بر توسعه فعالیت های اقتصادی، صنعتی و گردشگری شهر بسیار مهم است، عنوان کرد: انتظار می رود شهرداری نسبت به بهسازی و ساماندهی فضای سبز و بلوار ورودی فرودگاه اقدامات لازم را نیز انجام دهد.


وی همچنین خواستار جمع آوری زباله های  اطراف محدوده فرودگاه توسط شهرداری یاسوج شد.


معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج خواسته به حق مردم است.


وی ابراز کرد: همچنین تثبیت پروازها در فرودگاه جزو مهم ترین خواسته های مردم است و باید زمینه توسعه خطوط پروازی جدید نیز فراهم شود.


گفتنی است در این بازدید سالن های انتظار، پاویون، باند و سایر قسمت های فرودگاه در معرض بازدید معاون عمرانی استاندار و هیات همراه قرار گرفت.


حاجی زاده همچنین در بازدید از جمعه بازار یاسوج ضمن حضور در بین مردم و بازاریان از نزدیک مشکلات و مطالبات آنها را شنید و پاسخگو بود.


 وی در این بازدید، گفت: در روزهای آینده نشست تخصصی برای رفع و بررسی مشکلات جمعه بازار یاسوج برگزار می شود و در آن نشست تصمیم های لازم در این خصوص گرفته خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی