تاریخ انتشار : یکشنبه 17 ژانویه 2021 - 14:36
کد خبر : 17448

فاجعه در جنگلهای لوداب بویراحمد

فاجعه در جنگلهای لوداب بویراحمد

از تاراج اراضی ملی در استان که بگذریم و حرفی از آن نزنیم و زخمی را باز نکنیم به بی‌رحمی به جنگل و درخت که می‌رسیم آن چه که می‌بینیم فاجعه‌ای است که متولیان تنها نظاره‌گر آن هستند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،صحبت از تاراج جنگل و اراضی ملی و بی‌رحمی به درخت در

از تاراج اراضی ملی در استان که بگذریم و حرفی از آن نزنیم و زخمی را باز نکنیم به بی‌رحمی به جنگل و درخت که می‌رسیم آن چه که می‌بینیم فاجعه‌ای است که متولیان تنها نظاره‌گر آن هستند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،صحبت از تاراج جنگل و اراضی ملی و بی‌رحمی به درخت در استان کهگیلویه و بویراحمد قصه‌ای تکراری شده و تا نگاه‌ها و رویکردها به جنگل و درخت در استان تغییر نکند و تا هنگامی که مدیران متولی همچنان در ورطه بی‌‌مسئولیتی گرفتار باشند این داستان ادامه دارد.

از تاراج اراضی ملی در استان که بگذریم و حرفی از آن نزنیم و زخمی را باز نکنیم به بی‌رحمی به جنگل و درخت می‌رسیم آن چه که می‌بینیم فاجعه‌ای است که متولیان تنها نظاره‌گر آن هستند و نمونه‌هایی مثل قطع درختان و تخریب منابع طبیعی و مراتع جنگلی در مناطق سی‌دنده، دره نینی و دره گجی واقع در بخش لوداب در مجاورت روستای چنارس و روبروی روستای تل سیاه یک از هزاران است.

طبق اظهار نظر اهالی هدف از قطع درختان، قاچاق چوب، ذغال، تبدیل زمین‌های منابع ملی به زمین کشاورزی و تبدیل به شالیکاری است.

مسئولان منابع طبیعی استان کهگیلویه و وبویراحمد نیز بهانه کمبود قرق‌بان را همواره دست‌آویز قرار داده و نظاره‌گر چنین فجایعی هستند که در صورت نیاز روزانه و به صورت مستمر از این دست گزارش‌ها منتشر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی