تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 ژانویه 2021 - 14:12
کد خبر : 17421

انعقاد تفاهم نامه فی مابین دفتر امور زنان و خانواده استانداری و اداره کل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد

انعقاد تفاهم نامه فی مابین دفتر امور زنان و خانواده استانداری و  اداره کل زندان های    استان کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: مدیرکل امورزنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین این دفتر و اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، نادیا صداقت با اشاره به لزوم کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و تلاش دسته جمعی تمامی

آفتاب دنا: مدیرکل امورزنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین این دفتر و اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، نادیا صداقت با اشاره به لزوم کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و تلاش دسته جمعی تمامی گروه ها، مسئولان، سازمان های مردم نهاد و.. در این زمینه اظهار داشت: این تفاهم نامه باموضوع توسعه همکاری مشترک و بهره مندی از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان با هدف توانمند سازی- حمایت- اشتغال زایی حرفه آموزی و آزادی زنان زندانی و در راستای حمایت از مادران زندانی خصوصا مادران باردار، حمایت های حقوقی از زنان نیازمند مالی، مهارت افزایی زنان زندانی و خانواده های آن ها از طریق سازمان فنی و حرفه ای، مساعدت نسبت به آزادسازی زنان زندانی دارای فرزند و موارد دیگری می باشد.


وی افزود: لازم است هم مردم و هم خانواده زندانیان و جامعه، نوع نگاهشان را به موضوع پذیرش زندانیان پس از آزادی تغییر دهند. زیرا آن ها اشتباهی کرده و با زندان رفتن، تاوان آن را پس داده اند و نباید فرصت زندگی را از آنها گرفت. جامعه و مردم باید این افراد را به درستی بپذیرند و برای ادامه مسیر صحیح زندگی به آنها کمک کنند زیرا آن ها هم باید مثل دیگر شهروندان، حقوق برابری داشته باشد.


صداقت بیان داشت: در این دفتر تلاش داریم ضمن حمایت های حقوقی از زنان آسیب دیده و نیازمند حمایت در زمینه هایی از جمله حضانت فرزند، حمایت های مالی نیز از طریق نهادهای حمایتی از زنان بی سرپرست و بدسرپرست که بواسطه عدم تمکن مالی در پیگیری روند قضایی پرونده های خود با مشکل مواجه هستند، داشته باشیم. همچنین زنان بی سر‌پرست و بدسرپرست تحت حمایت دستگاه های چون کمیته امداد امام (ره) میتوانند از ظرفیت وکلای معاضدتی دستگاه های حامی، در زمینه های حقوقی، استفاده نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی