تاریخ انتشار : یکشنبه 3 ژانویه 2021 - 0:27
کد خبر : 17319

مراسم تجدید میثاق با شهداء و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای یاسوج

مراسم تجدید میثاق با شهداء و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای یاسوج

آفتاب دنا: آغاز اولین روز کاری ریاست سازمان وتجدید میثاق با شهدا با حضور در گلزار شهدا به مناسبت یکمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد ، به مناسبت گرامی داشت یکمین سالگرد سردار ملی ایرانیان

آفتاب دنا: آغاز اولین روز کاری ریاست سازمان وتجدید میثاق با شهدا با حضور در گلزار شهدا به مناسبت یکمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد ، به مناسبت گرامی داشت یکمین سالگرد سردار ملی ایرانیان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و اولین روز کاری ریاست سازمان با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره )، مقام معظم رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی در بهشت شهدای شهر یاسوج با مشارکت بسیج مهندسین عمران و معماری برگزار شد.


دکتر مهرجو ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با روابط عمومی سازمان بیان نمود: به تعبیر مقام معظم رهبری تشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی یک «سیلی» بزرگ به استکبار جهانی بوده و مقام عضمای ولایت میفرمایند: در این مدتی که از خداوند عمر گرفته ام دوبار چنین مراسم باشکوهی را دیده ام یکی رحلت امام خمینی (ره) و دیگری تشییع حاج قاسم بود.


وی گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت و یک دین بزرگ است. امیدوارم در این ادای دین شرمنده شهدا نباشیم. ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده معظم شهیدان افتخاری بزرگ است برای جامعه مهندسی که در اولین روز کاری خود ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای انقلاب داشته باشیم. انشاالله بتوانیم سربازان خوبی برای این نظام و انقلاب باشیم.

ایشان همچنین اظهار داشت: حاج قاسم مرد میدان های سخت بود. دشمن و استکبار هرگز نتوانست رو در روی او به مصاف بیایید، در نیمه های شب ناجوانمردانه و از پشت سر چون مولایش، شمشیر کفر و نفاق بر فرقش فرود آوردند تا شاید او را از بین ببرند. زهی خیال باطل، حاج قاسم دل ها زنده و جاوید و ماندگار است.


مهرجو بیان نمود: زمین گواه و زمان آشنا و آگاه است که قطرات خون حاج قاسم سلیمانی بستر تاریخ را درخواهد نوردید و فواره این خون از فرودگاه بغداد تا فرودگاه دشمنان اسلام بر چهره زمانه پاشیده خواهد شد.


حاج قاسم در نیمه های شب پرواز کرد تا به همه بگوید شما در خواب ناز بودید که ما (پَر) پرواز گشودیم.


رییس سازمان در ادامه افزود: حاج قاسم سلیمانی شخصیتی ملی و فراملی بودند که از تمام گروهها و جناحهای سیاسی وحتی در بین مردم منطقه و آزادی خواهان جهان از محبوبیت خاصی برخوردار بودند.


ایشان در پایان اظهار امیدواری کرد:دولتمردان و مسئولین کشوری اگرسیره و راه این عزیز را طی نمایند، انقلاب اسلامی نیز با عزت و صلابت بیشتری به راهش ادامه خواهد داد.


حاج قاسم، خیلی شفاف بی ریا و باصداقت و بدون کوچکترین چشم داشتی به مردم جامعه تمام کشورهای منطقه به نوعی حتی مردم جهان خدمت میکرد.
هدف سردار سلیمانی ایجاد وحدت امت اسلامی و مبارزه با نظام سلطه و استبکار جهانی بود.
روحش شاد و یادش گرامی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی