تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 دسامبر 2020 - 16:28
کد خبر : 17228

همه عوامل اجرایی و معلمان مدارس نسبت به آموزش دانش آموزان حساس باشند /برگزاری آزمونهای نوبت اول شهرستان بویراحمد به صورت مجازی

همه عوامل اجرایی و معلمان مدارس نسبت به آموزش دانش آموزان حساس باشند /برگزاری آزمونهای نوبت اول شهرستان بویراحمد به صورت مجازی

آفتاب دنا: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از برگزاری آزمونهای نوبت اول به صورت مجازی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حمید لقمانی فر درجلسه شورای دبیران هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و یکمین ساگرد شهادت سردار دلها شهید سلیمانی گفت: امسال


آفتاب دنا: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از برگزاری آزمونهای نوبت اول به صورت مجازی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حمید لقمانی فر درجلسه شورای دبیران هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و یکمین ساگرد شهادت سردار دلها شهید سلیمانی گفت: امسال سال تحصیلی متفاوتی را از همه سالهایی که تجربه کرده ایم آغاز کردیم که به دلیل ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامتی دانش آموزان آموزش در شرایط فعلی از طریق فضای مجازی در سامانه شاد دنبال شد.


وی در خصوص نحوه آموزش در شرایط کرونایی با اشاره به شبکه اختصاصی آموزش و پرورش “شاد” گفت : ممکن است شبکه “شاد” ضعف هایی داشته باشد اما وزارت در حال رفع این اشکلات است ضمن اینکه بیان این نکته لازم است که فرهنگیان از شبکه های غیر ایرانی فقط می تواند در حد مکمل و در صورت ضرورت استفاده کنند .


لقمانی فر مدرسه تلویزیونی را فراگیرترین نوع آموزش در شرایط کرونایی دانست و گفت: در مدرسه تلویزیونی طبق برنامه از اساتید با تجربه و از آخرین روشهای فنون تدریس استفاده می شود که برای داغنش آموزان بسیار مطلوب خوهد بود.


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای برخی دانش آموزان که به دلایلی امکان استفاده از فضای مجازی و تلویزیون را ندارند برای کمک به این دانش آموزان و در جهت اجرای عدالت آموزشی ، درسنامه هایی تولید و در اختیار آن ها قرار می گیرد .


وی با تقدیر وتشکر از مدیر ، عوامل اجرایی و دبیران هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی که مجدانه مسائل آموزشی را پیگیری می کنند گفت: شورای دبیران از ارکان مهم دراداره مدرسه است که این فرصت را فراهم می کند با تبادل نظر معلمان و کادر اجرایی مدرسه زمینه رشد وارتقاء کیفیت آموزشی فراهم گردد.


لقمانی فر با بیان اینکه معلم درهمه ابعاد الگوی رفتاری وعلمی دانش آموزاست که باید با تعهد به رسالت ذاتی خویش که آموزش دانش آموزان هست احساس مسئولیت نماید خاطرنشان کرد: انتظار می رود همکاران راهنما کننده خوبی برای دانش آموزان باشند ودر این شرایط امید ونشاط در دانش آموزان تقویت نمایند.


وی پاسخگویی به نیازهای امروز وفردای دانش آموزان را از رسالتهای معلمان دانست و بر ضرورت استفاده از دورهای آموزشی به شکل کاملا کاربردی توسط معلمان تاکید کرد.
لقمانی فر افزود: امتحانات انتهای فرآیند یادگیری نیست بلکه ادامه یادگیری است که نباید دراین شرایط امتحانات باعث وارد کردن استرس و اظطراب به دانش آموزان شود.


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود: شرایط برای همه مشکل آفرین بوده است و مطمئنا آموزش و پرورش هم سختی های زیادی را در این شرایط پیش پای خود می بیند اما به هر جهت باید شیوه ای جهت سنجش دانش آموز باشد که بر اساس اطلس دانش آموزی تصمیم گرفته می شود .


لقمانی فر تاکید کرد : برگزاری آزمون ها ی نوبت اول مبتنی بر شرایط فعلی ، آزمون چه حضوری و چه مجازی برای هر درس و هر مقطع ، باید همزمان باشد و شرایط حداقلی یک آزمون باید رعایت شود .


جلسات شورای مدرسه و شورای معلمان هنرستانها به شکل کاربردی وکیفی برگزار شود


کارشناس مسئول فنی وحرفه ای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز جلسات شورای معلمان را ظرفیتی ارزشمند برای جامعه عمل پوشاندن به تحقق و پیشبرد اهداف آموزش وپرورش دانست و گفت: نظرات سازنده وخوبی در زمینه کیفی سازی آموزش در شرایط کرونایی مطرح شد که شایسته تقدیر است.


مجتبی وفاپورگفت: رشته های فنی وحرفه ای وکاردانش نقش مهمی درتربیت تکنیسن های متخصص در بخشهای مختلف فنی وحرفه ای دارد که باید درزمینه آموزشهای مهارتی هنرآموزان تلاشهای مجدانه ای داشته باشند.


وی با بیان اینکه جلسات شورای مدرسه و شورای معلمان هنرستان کشاورزی به شکل کاملا کاربردی وکیفی برگزار می شود گفت: جا دارد از مدیر و مجموعه عوامل و دبیران این هنرستان که از همه ظرفیتها برای ارتقاء کیفیت آموزش تلاش می کنند تشکر و قدردانی نمایم.

ارائه نظرات سازنده معلمان مسیر را برای آموزش مطلوب دانش آموزان هموار می کنند

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در جلسه شورای معلمان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی با تقدیر از حضور و تلاشهای عالمانه و مدبرانه معاون آموزش متوسطه ، به بیان آخرین دستورالعمل ها و بخشنامه های آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: آموزش در شرایط کرونایی به شکل مجازی دنبال می شد که همکاران با دغدغه ، احساس مسئولیت ،نظم و وجدان کاری برای آموزش دانش آموزان از هیچ تلاشی دریغ نکردند.


سید ولی موسوی با تقدیر وتشکر از همکاری رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی استان و مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد برای ارتقاء فعالیتهای آموزشی این هنرستان خاطرنشان کرد: در دنیای تعلیم وتربیت کار ما تربیت انسانها برای زندگی بهتر در آینده است که همه عوامل اجرایی و معلمان مدرسه نسبت به آموزش دانش آموزان باید حساس باشند.


وی توجه به مدرسه را توجه به انسان دانست و گفت: کادر آموزشی و معلمان با مشارکت در تصمیم گیریها ی مدرسه و ارائه نظرات سازنده مسیر را برای آموزش مطلوب دانش آموزان هموار می کنند.


مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در پایان با بیان اینکه رویکرد ما در هنرستان کشاورزی مدیریت مشارکتی و استفاده از نظرات همکاران برای اداره بهتر آموزشگاه است گفت: امتحانات نوبت اول هنرستان به شکل مجازی برگزار می شود و برای آن دسته از دانش آموزانی که به فضای مجازی دسترسی ندارند به شکل حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی