تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دسامبر 2020 - 14:59
کد خبر : 17082

خبرنگاران و پرستاران در یک قاب/ تقدیر کادر درمان از اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد

خبرنگاران و پرستاران در یک قاب/ تقدیر کادر درمان از اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: به همت کانون بسیج رسانه شهرستان بویراحمد، جمعی از خبرنگاران شهر یاسوج با حضور در بیمارستان شهید جلیل، میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را به آن ها تبریک گفتند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، همزمان با سالروز میلاد خانم حضرت زینب (س) که به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است جمعی

آفتاب دنا: به همت کانون بسیج رسانه شهرستان بویراحمد، جمعی از خبرنگاران شهر یاسوج با حضور در بیمارستان شهید جلیل، میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را به آن ها تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، همزمان با سالروز میلاد خانم حضرت زینب (س) که به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است جمعی از خبرنگاران شهر یاسوج به نمایندگی از همه خبرنگاران استان با حضور در بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج ، ضمن دیدار با رئیس و پرستاران این بیمارستان و اهدای شاخه گلی این روز بزرگ و مبارک را به آن ها تبریک گفتند.

در این مراسم سروان پاسدار فخرالدین رضایی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که اصحاب رسانه استان از ابتدای شیوع کرونا در کنار پرستاران و کادر درمان بوده اند گفت: پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و عمق زحمات و تلاش های آن ها با هیچ قلم و دوربینی قابل بیان و گزارش نیست.

رضایی افزود: نامگذاری روز پرستار در سالروز میلاد حضرت زینب(س) به دلیل همین خستگی ها و زحمات فراوان پرستاران عزیز است که این زحمات در ایام شیوع کرونا نیز دوچندان شده است.

فرشاد رجایی، مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان بویراحمد نیز در این مراسم گفت: اصحاب رسانه نیز همانند پرستاران و دیگر کادر درمان تا انتهای مبارزه و شکست کرونا در میدان خواهند بود و در کنار کادر درمانی حضور خواهند داشت.

دکتر سعید جاودان‌سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز ضمن قدردانی از حضور اصحاب رسانه گفت: از ابتدای شیوع این بیماری، رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در کنار کادر پزشکی و درمان بودند و اطلاع‌رسانی خوب و به موقع رسانه‌ها، موجب شد از وضعیت قرمز خارج و در حال حاضر شرایط مناسبی نسبت به ماه‌های گذشته داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همچنان به حضور و همکاری مردم نیازمندیم تا کرونا ویروس را کنترل کنیم، افزود: شب یلدا در پیش است به مردم توصیه می‌کنیم یلدای امشب را به خاطر  خود و عزیزانشان و کادر درمان و پزشکی مجازی برگزار کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی