تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دسامبر 2020 - 20:08
کد خبر : 17017

تولیدات معارفی شبکه استانی دنا عامل غنای فرهنگی جامعه است

تولیدات معارفی شبکه استانی دنا عامل غنای فرهنگی جامعه است

آفتاب دنا:نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت‌:تولیدات معارفی موجب افزایش باورهای دینی، ترویج معنویت و غنای فرهنگی جامعه شده است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در مراسم تجلیل از عوامل برنامه نسیم بهشت با قدردانی از تلاش مدیران و

آفتاب دنا:نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت‌:تولیدات معارفی موجب افزایش باورهای دینی، ترویج معنویت و غنای فرهنگی جامعه شده است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در مراسم تجلیل از عوامل برنامه نسیم بهشت با قدردانی از تلاش مدیران و برنامه‌سازان شبکه استانی دنا، تولیدات معارفی این رسانه را متناسب با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: این تولیدات موجب افزایش باورهای دینی، ترویج معنویت و غنای فرهنگی جامعه شده است.

آیت الله سید نصیر حسینی به موفقیت‌های شبکه استانی دنا در کسب رتبه سوم سیمای مراکز استانی کشور اشاره کرد و افزود: ارتقا کیفی تولیدات صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد، به خصوص در دو سال گذشته، تحسین مردم استان را به همراه داشته و بی شک این تلاش خنثی کننده هجمه فرهنگی دشمنان نظام اسلامی است.

امام جمعه یاسوج همچنین کسب رتبه برتر برنامه‌سازی را به عوامل برنامه تلویزیونی نسیم بهشت تبریک گفت و نگاه بلند برنامه سازان صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد را در ترویج معارف اسلامی ستودنی دانست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم با ارائه گزارشی از برنامه ها و تولیدات معارفی، توجه به موضوع اخلاق و ترویج معارف اسلامی را از راهبردهای این رسانه عنوان کرد و گفت: تلاش برنامه‌سازان شبکه استانی استفاده از ظرفیتهای نخبگی استان برای تعمیق باورهای اعتقادی و ترویج اخلاق اسلامی است.

آقای امیر رئوف به خلاقیت های هنرمندانه برنامه‌سازان شبکه استانی دنا به خصوص در برنامه تلویزیونی نسیم بهشت اشاره کرد و گفت: این برنامه علاوه بر شکل حرفه ای ه واسطه استفاده از ظرفیت دانشگاهی و حوزوی استان از غنای بالایی برخوردار است که با استقبال شبکه های سراسری رسانه ملی نیز همراه شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد همچنین قرار گرفتن سیمای این مرکز در میان سه مرکز برتر کشور در ارزیابی ۶ ماهه نخست سال جاریرا فرصتی برای استمرار تولیدات فاخر این رسانه دانست.

در پایان این مراسم با اهداء لوح از عوامل برنامه تلویزیونی نسیم بهشت قدردانی شد.

برنامه تلویزیونی نسیم بهشت، برنامه معارفی ظهرگاهی سیمای استانی دنا است که در آخرین ارزیابی ستادی صدا و سیما رتبه کیفی برتر را در میان برنامه های معارفی سیمای مراکز استانها کسب کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی