تاریخ انتشار : جمعه 11 جولای 2014 - 0:01
کد خبر : 1687

اجرای نظام جامع مالیاتی در آینده نزدیک / استقبال خوب مردم استان از پرداخت مالیات در سه ماهه اول سال ۹۳

اجرای نظام جامع مالیاتی در آینده نزدیک  / استقبال  خوب مردم استان  از پرداخت مالیات در سه ماهه اول سال ۹۳

سهراب امدادی فر با بیان اینکه پیش بینی مالیات استان در پایین ترین سطح و کمتر از سایر استانهاست، اظهار داشت: رضایتمندی مردم سرلوحه کار ماست و به دنبال فشار بر مردم و تضییع حقوق آنها نیستیم

 

نسیم دنا: مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد  در نشست صمیمی  با خبرنگاران گزارشی از فعالیتها واقدامات آتی امور مالیاتی استان ارائه کرد وبه سولات خبرنگاران نیز پاسخ داد . سهراب امدادی فر گفت: ۸۵ درصد مالیات بر ارزش افزوده که برای سال ۹۳ پیش بینی شده بود وصول شده است.

به گزارش نسیم دنا  سهراب امدادی فر افزود: در سه ماهه اول سال ۹۳، مردم استان استقبال خوبی از پرداخت مالیات داشتند و براین اساس تمام منابع مالیاتی افزایش یافته است

مدیرکل امور مالیاتی  استان کهگیلویه وبویراحمد  خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول سال جاری ۴۷ درصد مالیاتهای مستقیم از سوی اشخاص حقوقی و ۳۹ درصد نیز توسط کارمندان دولت با کمترین هزینه دریافت شده است.

IMG_1711

امدادی فر افزود: برای وصول ۱۰ درصدی مالیات مشاغل استان هزینه های زیادی انجام می شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی مالیات استان در پایین ترین سطح و کمتر از سایر استانهاست، اظهار داشت: رضایتمندی مردم سرلوحه کار ماست و به دنبال فشار بر مردم و تضییع حقوق آنها نیستیم.

امدادی فر بیان داشت: دکتر تاجگردون نماینده مردم  گجساران وباشت و مسئولین رده بالای این سازمان همراهی کردند تا فشاری در این زمینه بر مردم استان وارد نشود.

مدیرکل امور مالیاتی استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از سال ۸۷ تا کنون بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری های استان پرداخت شده است.امدادی فر افزود: این مالیات بر اساس سرانه جمعیت بین شهرداری ها توزیع می شود.

وی مالیات را پاک ترین و بهترین عوارض دولتی خواند و تصریح کرد: همه مردم از پرداخت مالیات که نهایتا در راه توسعه و رفاه هزینه می شود منتفع خواهند شد.

امدادی فر در ادامه با اشاره به در دست اجرا بودن طرح جامع مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این طرح در بسیاری از استان‌های بزرگ به مرحله اجرا درآمده است و با اجرای آن در استان ما مردم خواهند توانست از اثرات آن بهره ببرند.

وی بیان داشت: استفاده کنندگان اصلی مزایای این طرح مردم هستند و سلیقه های شخصی در اجرای آن جایگاهی ندارند.

مدیرکل امور مالیاتی در پاسخ به سوالی در خصوص پرداخت مالیات توسط کارخانه های شن و ماسه به خبرنگاران گفت: این واحدها سه نوع مالیات شامل مالیات بر ارزش افزوده، مالیات عملکرد و مالیات آلایندگی که از سوی سازمان محیط زیست تعیین می گردد، پرداخت می کنند.

وی تصریح کرد: همه واحدها را دارای پرونده مالیاتی مشخص عنوان کرد. امدادی فر در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص فرار مالیاتی گفت: خوشبختانه فرار مالیاتی به معنای رایج آن در استان نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی