تاریخ انتشار : دوشنبه 30 نوامبر 2020 - 2:01
کد خبر : 16842

مراکز درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد توسعه می یابد

مراکز درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد توسعه می یابد

آفتاب دنا: مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور خدمات دهی به بسیجیان استان و دیگر اقشار جامعه توسعه مراکز درمانی در شهر های مختلف استان در دست اقدام است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ سالار غلامیان روز دوشنبه در بازدید از (درمانگاه بسیجیان یاسوج)و اطلاع از خدمات این درمانگاه

آفتاب دنا: مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور خدمات دهی به بسیجیان استان و دیگر اقشار جامعه توسعه مراکز درمانی در شهر های مختلف استان در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ سالار غلامیان روز دوشنبه در بازدید از (درمانگاه بسیجیان یاسوج)و اطلاع از خدمات این درمانگاه به بسیجیان و عموم مردم و هم چنین هماهنگی برای انعقاد تفاهم نامه جهت خدمت رسانی به اصحاب رسانه، اظهار داشت: موسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون در حوزه های مختلف خدمات ارزشمندی به مردم استان ارایه داده است.

وی افزود: هم اینک درمانگاه شفا یاسوج با زیر بنای ۱۲۰۰ متر مربع در سه طبقه به مردم خدمات رسانی می کنند.

سرهنگ غلامیان ابراز داشت: در این درمانگاه خدماتی از قبیل دندانپزشکی، گوش و حلق و بینی و اورژانس به مردم ارائه می شود.

وی تاکید کرد: همچنین در گچساران درمانگاه شهدای بسیج راه اندازی شده و خدمات آن در حال گسترش است و بخش های جدیدی به این درمانگاه اضافه خواهد شد.

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: درمانگاه بسیجیان در بهمئی نیز در حال ساخت، در دهدشت زمینی برای آن در نظر گرفته شده و در سایر شهرستان ها بنا به در خواست آن ها اقدام خواهد شد.

سرهنگ غلامیان ابراز داشت: هم اینک برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم در مراکز درمانی بسیجیان یاسوج و گچساران اشتغال ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح رویش امید این موسسه ۴۰۰ نفر زوج نابارور را شناسایی و به مراکز درمانی یزد ارجاع داد و ۶ میلیارد ریال به این زوج ها کمک شد.

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی این موسسه و تمرکز بسیج ایجاد این مراکز درمانی در مناطق کم تر برخوردار استان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی