تاریخ انتشار : یکشنبه 22 نوامبر 2020 - 12:05
کد خبر : 16674

پیام تبریک سازمان بسیج اساتید به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک سازمان بسیج اساتید به مناسبت هفته بسیج

آفتاب دنا : روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی هفته بسیج را به اساتید بسیجی تبریک گفت:

آفتاب دنا : روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی هفته بسیج را به اساتید بسیجی تبریک گفت: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا در این پیام چنین آمده است.

بسیج یک جریان ریشه دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف، استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های افتخار آفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین و نقش بسیار موثر خود را ایفا نموده است. بسیج شجره طیبه‌ ای است که در گلزار معطر انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده و روز به روز تنومندتر و ریشه‌دارتر می شود.

بسیج نهادی ارزشمند و انقلابی است که با بهره گیری از پاک ترین و شریف ترین افراد و حضور در صحنه‌های مختلف از دفاع مقدس تا  صحنه های آبادانی کشور اسلامی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی و عقیدتی دشمنان نقشی بسیار مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده دار بوده است.

ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و آسایش امروزی را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی هستند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا… الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال،امام (ره) و مردم ولایت مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین بسیار باشند.

اکنون نیز باید بسیجیان  که همواره در دفاع از کیان سرزمین عزیزمان پیشتاز بوده اند، با همت و تلاشی جهاد گونه وعلمی از توان عظیم خویش برای  پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر کشور عزیزمان در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی استفاده نمایند.

فرا رسیدن هفته بسیج را به مقام عظمای ولایت و جامعه بزرگ دانشگاهی ، خانواده معزّز شهدا،جانبازان،  آزادگان،رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس،آحاد بسیجیان غیرتمند و با بصیرت ایران اسلامی به ویژه اساتید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و امیدواریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای “مد‌ظله العالی” در پاسداری و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

 روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی