تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 نوامبر 2020 - 17:34
کد خبر : 16643

بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا از کتابخانه عمومی امام خامنه ای سی سخت به مناسبت هفته “کتاب و کتاب خوانی”

بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا از کتابخانه عمومی امام خامنه ای سی سخت به مناسبت  هفته “کتاب و کتاب خوانی”

آفتاب دنا: به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا از کتابخانه عمومی امام خامنه ای سی سخت بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،در این بازدید حجه الاسلام والمسلمین محمد بهشت ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب خوانی و اهدای یک جلد کتاب به رئیس اداره کتابخانه های

آفتاب دنا: به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا از کتابخانه عمومی امام خامنه ای سی سخت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،در این بازدید حجه الاسلام والمسلمین محمد بهشت ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب خوانی و اهدای یک جلد کتاب به رئیس اداره کتابخانه های شهرستان گفت : پیوند کتاب و کتابخوانی و ارتقاء و اعتلای فرهنگ و سطح سواد آحاد جامعه پیوندی ناگسستنی است.


وی عنوان کرد: توجه دولت ها به این مهم می تواند به گونه ای بسیار تاثیرگزار جامعه را در مسیر رشد فکری و فرهنگی یاری دهد.
کتاب دروازه ورود آحاد مردم به عوالم دیگر است. عوالمی از جنس معرفت و نور دانش.

بهشت اضافه کرد : معرفی و عرضه کتاب های خوب می تواند انسان ها را به کمال برساند. کتاب نور افشانی می کند و راه های تاریک را روشن می سازد. به همت کتاب و کتابخوانی است که می توان شکوفایی و بالندگی جامعه را دید.


این مسئول در ادامه افزود: دولت ها اگر می خواهند هزینه های اجتماعی سیاسی کمتری پرداخت کنند، می توانند روی مقوله کتابخوانی سرمایه گزاری کنند.


وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ سازی را در تمامی مقوله های اجتماعی از مدارس آغاز کرد گفت: قطع به یقین آموزش و پرورش نقش مهمی در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در دانش آموزان دارد .

در این بازدید جهان بخش حیدری نژاد رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا ضمن خوش آمدگویی بر تقویت ارتباطات و اجرای برنامه های مشترک فرهنگی تاکید کردند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی