تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 اکتبر 2020 - 3:59
کد خبر : 16380

دستگیری ۳نفر از عوامل درگیری مسلحانه در بهمئی

دستگیری ۳نفر از عوامل درگیری مسلحانه در بهمئی

آفتاب دنا: فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳نفر از عاملان درگیری مسلحانه در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سرهنگ ستاد” کیقباد مصطفایی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای شهرلیکک از توابع شهرستان بهمئی، بلافاصله مأموران

آفتاب دنا: فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳نفر از عاملان درگیری مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سرهنگ ستاد” کیقباد مصطفایی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای شهرلیکک از توابع شهرستان بهمئی، بلافاصله مأموران انتظامی این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد که روز گذشته درگیری ای بین دو پسربچه این روستا رخ داده و منجر به کشیده شدن درگیری بین خانواده ها شده است.

مصطفایی تصریح کرد: در پی درگیری مسلحانه بین خانواده ها متأسفانه حین درگیری ۲ نفر از مهاجمان کشته و ۴ نفر دیگر از طرفین مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: مأموران حین درگیری ۳ نفر از عاملان درگیری را دستگیر و ۳ قبضه سلاح گرم از آنها کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری منازعین در دستور کار پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: بحمد الله با حضور پلیس امنیت در شهرستان برقرار برقرار است
فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی