تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 آگوست 2020 - 7:09
کد خبر : 15888

حاتم پیام رئیس شورای اسلامی شهر مادوان شد

حاتم پیام رئیس شورای اسلامی شهر مادوان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حاتم پیام با اکثریت مطلق رأی اعضای شورای اسلامی شهر مادوان به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد.

آفتاب دنا : حاتم پیام با اکثریت مطلق رأی اعضای شورای اسلامی شهر مادوان به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از یاسوج، جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مادوان دوشنبه ۲۷ مرداد ماه در محل آن شورا برگزار شد.

بنا بر این گزارش، حاتم پیام با اکثریت مطلق رأی اعضای شورای اسلامی شهر مادوان به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد.

همچنین محمدرضا یزدان پناه و رضا فرخ پور به عنوان نائب رئیس و منشی شورای اسلامی شهر مادوان انتخاب شدند.

حاتم پیام رئیس جدید شورای اسلامی شهر مادوان در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران بر انسجام و وحدت اعضای شورای اسلامی شهر تاکید کرد و گفت: شورای شهر مادوان از جمله شوراهای موفق استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود که در این سال‌ها با پرهیز از حواشی و با انسجام درونی و حفظ آن برای پیشبرد امور مردم تلاش و کوشش کردند.

وی افزود: در سال پایانی دوره پنجم شوراهای اسلامی تلاش داریم که برنامه ها و پروژهای نیمه تمام در طول این دوره به سرانجام برسانیم و از طرفی با توجه به شرایط حاکم ناشی از ویروس کرونا برنامه ها و سیاست گذاری شورا را با حمایت بیشتر از شهروندان را به پیش ببریم .

رئیس جدید شورای اسلامی شهر مادوان گفت: سعی داریم با همکاری اعضای محترم شورا و شهرداری نیازهای خدماتی، رفاهی ورزشی و تفریحی شهروندان از جمله پروژه‌ پارک ۸۰ هکتاری شمال شهر و ایجاد بازارچه میوه و تربار یا بازار روز را دنبال و به مرحله اجرا برسانیم

پیام در بخش دیگری از سخنان خود، از حسن نیت و اعتماد اعضای شورا تشکر و قدردانی و تصریح کرد: «از جمله ویژگی شورای اسلامی شهر مادوان عمل جمعی و داشتن روحیه کار گروهی بوده که از ابتدا تاکنون این وحدت و انسجام درونی را حفظ نموده‌اند و در سایه همین وحدت توانسته‌ایم با تلاش وجدیت مجموعه شهرداری خدمات شایسته‌ای در حوزه‌های مختلف توسعه شهری به شهروندان ارائه شود نبود وحدت و وجود اختلافات درونی بزرگترین صدمه را به پیکره شوراها وارد می‌کند و از طرفی بازتاب بیرونی آن در خاطر جمعی مردم تثبت شده و به راحتی زدوده نمی‌شود. خوشبختانه اعضای شورای شهر مادوان از ابتدای دوره از دامن زدن به اختلافات جلوگیری نموده و تلاش خود بر حل مسائل و مشکلات شهروندان و تأمین نیازهای عمومی آنان قرارداده است.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی