تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آگوست 2020 - 0:01
کد خبر : 15859

جشن عیدغدیرخم به پاسداشت تلاش های کادر درمانی کهگیلویه و بویراحمد بصورت مجازی برگزارشد

جشن عیدغدیرخم به پاسداشت تلاش های کادر درمانی کهگیلویه و بویراحمد بصورت مجازی برگزارشد

آفتاب دنا: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد: جشن عید غدیرخم و به پاسداشت تلاش های کادر درمانی استان بصورت زنده و با به اجرای هنرمندان استان بصورت مجازی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا: این برنامه که با اجرای زنده گروه های موسیقی دارای مجوز از

آفتاب دنا: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد: جشن عید غدیرخم و به پاسداشت تلاش های کادر درمانی استان بصورت زنده و با به اجرای هنرمندان استان بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا: این برنامه که با اجرای زنده گروه های موسیقی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مد یحه سرایی ، اجرای گروه سرود غدیر  برگزار شد بصورت لایو با بیمارستان شهید جلیل یاسوج پخش شد.

محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این برنامه مجازی افزود: به مناسبت عید بزرگ ولایت ، عید غدیرخم و به پاس قدردانی از تلاش های مجاهادنه کادر درمان و نظام سلامت بویژه کادر درمانی استان این برنامه تقدیم این عزیزان شد.

وی با بیان اینکه همه ما موظفیم از جهات مختلف در کنار کادر درمان استان و کشور باشیم افزود: اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه استان از ابتدای شیوع کرونا هر کدام و در حرفه و رشته تخصصی خود جهت ترویج فرهنگ پیشگیری و مقابله با کرونا و  همچنین آگاهی بخشی، امید در جامعه و بویژه اطلاع رسانی صحیح تلاش کردند که شایسته قدردانی است.

جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج هم در برنامه گفت: لازم میدانم از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجموعه همکاران، هنرمندان و اصحاب رسانه که از ابتدای بیماری کرونا بطور ویژه در کنار ما بودند و در حوزه کاری و تخصصی خود تلاش کردند صمیمانه سپاسگذاری کنم.

وی با تأصی از نظر اندیشمندان و صاحب نظران در خصوص تاثیر مثبت برنامه های فرهنگی و هنری نشاط آور بویژه موسیقی خاطرنشان کرد: بدون ترید اجرای این برنامه موجب تقویت روحیه نشاط و امیدواری و ایجاد انگیزه هم برای کادر درمان و هم برای بیماران می شود که امیدواریم این برنامه ها که نیاز اساسی سلامت روانی جامعه است تداوم داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی