تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 آگوست 2020 - 18:42
کد خبر : 15784

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده خبرنگار مرحوم شهباز معصومی

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده خبرنگار مرحوم شهباز معصومی

آفتاب دنا: به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با خانواده خبرنگار مرحوم شهباز معصومی  دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری آفناب دنا: در آستانه روز خبرنگار  ،  محمد علی  پیرسبزی در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار وگرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی، خبرنگاران را مدافعان بی

آفتاب دنا: به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با خانواده خبرنگار مرحوم شهباز معصومی  دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری آفناب دنا: در آستانه روز خبرنگار  ،  محمد علی  پیرسبزی در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار وگرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی، خبرنگاران را مدافعان بی سلاحی دانست که در عین بی سلاحی و فقط با قلم و دوربین خود علیه  هجمه های تبلیغاتی دشمن مبارزه می کردند.

وی با بیان اینکه اهالی فرهنگ همیشه دغدغه مردم را دارند و مطالبات و مشکلات مردم را به مسئولان منعکس  می کنند گفت: خبرنگاران در همه بحرانها بالاخص دوران کرونایی پا به پای مسئولان در راه اطلاع رسانی و فرهنگسازی گام برداشته اند که زحمات آنان قابل تحسین وتقدیر است.

وی گفت: در دوران چندماهی که از ویروس منحوس کرونا می گذرد خبرنگاران استان بیش از ۱۸ هزار خبر تولید ومنتشر کرده اند که گام مهمی در راستای آگاهی بخشی به مردم واحساس مسئولیت همگانی برای سلامت مردم بود.

پیرسبزی افزود: خبرنگاری از مشاغل پر خطر و بسیار سخت است که همواره با خطراتی رو به رو بوده و در جبهه ی جنگ نرم  نیز برای مقابله با اخبارهای کذب نظام سلطه به مبارزه می پردازند.

پیر سبزی رسالت رسانه را آگاهی بخشی، آموزش، ایجاد همدلی و ارائه اخبار و اطلاعات درست در جامعه دانست وگفت: رسانه ها چشم بیدار جامعه که موجب اعتلای فرهنگی جامعه می شوند.

وی اظهار امیدواری کرد خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد در مسابقه اخلاق رسانه‌ای در کشور و دنیا  همچون گذشته بدرخشند و نشان دهند که در کنار فضای آزاد  رسانه ای از هرگونه بی‌ اخلاقی نیز بدور می باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد درادامه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره مرحوم شهباز معصومی به ویژگیهای شخصیتی این خبرنگار فقید اشاره کرد وگفت: شجاعت در بیان حقایق ،رعایت اخلاق حرفه ای رسانه و قلم شیوای وی در بیان مشکلات ، آلام ودردهای مردم در کنار آراسته بودن به فضیلتهای اخلاقی از وی خبرنگاری خوشنام ومردمی ساخته بود.

مرحوم شهباز معصومی خادم شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد و صاحب امتیاز و مدیرمسئول هفته نامه سپیده زاگرس واز نویسندگان وخبرنگاران استان کهگیلویه وبویراحمد بود که در سال گذشته بر اثر بیماری  دار فانی را وداع گفت. روحش شاد ویادش گرامی باد

  در پایان این دیدار لوح تقدیری به مناسبت روز خبرنگار از طرف مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد به خانواده وی اهداء شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی