تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 آوریل 2020 - 19:27
کد خبر : 15333

پیام تبریک روابط عمومی وبسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز معلم

پیام تبریک روابط عمومی وبسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد  به مناسبت روز معلم

آفتاب دنا : روابط عمومی وبسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز شهادت استاد مطهری روز معلم را به اساتید و معلمان تبریک گفت.

آفتاب دنا : روابط عمومی وبسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز شهادت استاد مطهری  روز معلم را به اساتید و معلمان تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، متن این پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ- اقْرَأْ وَ رَبُّکَ الْأَکْرَمُ- الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ

استادان گرامی، همکاران محترم  دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.

همه انسان هایی که به فکر آموختن اندیشه ها هستند و خود را به عنوان معلم شناسانده اند، رهرو راه انبیاء اند. به راستی که اینان با تحمل رنج در اعطای گنج دانش به دیگران، عاشقانه می کوشند و رسالت الهی خود را به مقصد می‏ رسانند.

اوراق زرین تاریخ تربیت، سیمای درخشان مربیان نام آوری را بر خود نقش ابدی زده است،آنان که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهدبه وجود آوردند و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه ی علم و فضیلت را بنا نهاده اند و امروز شماعزیزان گرامی ادامه ی این نهضت عظیم را بر عهده گرفته اید،

 روابط عمومی وبسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بزرگداشت  دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته بزرگداشت مقام والای معلم ،این روز فرخنده را محضرشما اساتید فرهیخته دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و و امیدواریم در سایه الطاف الهی، همه معلمان کشورمان در مسیر اعتلای اخلاق و اندیشه، آن‌گونه که شایسته جوانان این سرزمین است، بکوشند.

روابط عمومی وبسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی