تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آوریل 2020 - 14:46
کد خبر : 15254

دست اهالی فرهنگ و هنر را برای کمک می‌فشاریم / توسعه فرهنگ و هنر بدون تعامل اهالی فرهنگ و هنر و رسانه میسر نیست

دست اهالی فرهنگ و هنر را  برای کمک می‌فشاریم / توسعه فرهنگ و هنر بدون تعامل اهالی فرهنگ و هنر و رسانه میسر نیست

محمدعلی پیرسبزی گفت: ارشاد محلی برای جمع شدن و استفاده از خرد و پیشنهادات است، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه فرهنگ و ارشاد را منزل خود بدانند و نسبت به این خانه باید تعصب داشته باشند درب اتاق ما بر روی همه باز است.

آفتاب دنا : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: توسعه فرهنگ و هنر بدون تعامل اهالی فرهنگ و هنر و رسانه میسر نیست ودر این زمینه دست اهالی فرهنگ و هنر را  جهت همراهی وکمک  به گرمی می‌فشاریم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، محمدعلی پیرسبزی ازدفتر خبرگزاری فارس بازدید واز نزدیک در جریان فعالیتهای رسانه ای خبرنگاران قرار گرفت و به پرسشهای خبرنگاران این خبرگزاری نیز در رابطه با موضوعات فرهنگی پاسخ داد.

در مجموعه ارشاد رشد کردم و نسبت به آن تعصب دارم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید ضمن بیان گزارشی از فعالیتهای ارشاد اسلامی استان گفت: از آذر ماه که به عنوان مدیرکل منصوب شدم تاکنون بحران‌ها و مشکلات اجازه نداد استارت خوبی داشته و همگام با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه باشیم.

محمدعلی پیر سبزی بیان کرد: اهالی فرهنگ و هنر و رسانه توقعاتی دارند و هر سلامی علیکی دارد از سال ۶۲ در مجموعه ارشاد رشد کردم نسبت به این مجموعه تعصب دارم، احساس دارم برای توسعه فرهنگ و هنر و اموراتی که  خلاء آن احساس می شود بدون تعامل اهالی فرهنگ و هنر و رسانه میسور نمی‌شود.

وی با تاکید بر خرد جمعی، گفت: از همان ابتدا به رسانه گفتم که رسانه یعنی رساندن خبر البته نباید خبر خالی باشد بلکه خبر باید نزدیکی افکار به هم باشد دنبال بُلد کسی نیستیم نیت این نیست که چالش ایجاد کنیم نیت کار کردن است لذا منتظر تعامل و همفکری هستیم فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره‌ای است که باید در خدمت اهالی فرهنگ و هنر و رسانه باشد.

حضور پررنگ رسانه ها در زمان شیوع بیماری کرونا

پیر سبزی به نقش رسانه‌ها از زمان شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت:  حضور رسانه در این مدت پر رنگ و خوب بوده که چندین و چند بار به دوستان گفتیم که رسانه‌ها را دعوت کنند، اما با وجود تاخیر به وجود آمده پای صحبت ها و اهداف و راهبرد دوستان خواهیم نشست که با توجه به سیاست فرهنگ و ارشاد با هم و همراه پیش برویم.

کسانی که دغدغه فرهنگ دارند تذکر دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دنبال اسم و رسم نیستم گفت:  باری که بر دوشم سنگینی می‌کند اینکه در همه حوزه‌ها باید اتفاق خوبی بیفتد.

پیر سبزی بیان کرد: کسانی که دغدغه فرهنگ دارند بیایند تذکر بدهند اگر کارگشا بود بدانند نتیجه بخش است و اگر نبود بدانند موردی در کار است.

وی با اشاره به اینکه نیت بر تولید آثار فاخر هنری، خرد جمعی، آگاهی و آرامش هنرمندان است، گفت: باید به این حوزه توجه شود متاسفانه هنرمندان ما ناگزیر به تهران می‌روند و آنجا می‌ماندند.

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه فرهنگ و ارشاد را  منزل خود بدانند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ارشاد محلی برای جمع شدن و استفاده از خرد و پیشنهادات است، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه فرهنگ و ارشاد را  منزل خود بدانند و نسبت به این خانه باید تعصب داشته باشند درب اتاق ما بر روی همه باز است.

پیرسبزی ،بر لزوم انجام کار فرهنگی بیشتر تاکید کرد و گفت: کار فرهنگی به فرموده رهبری معظم انقلاب اکسیژن است بدون آن نمی توانیم یک لحظه زندگی کنیم.

دست اهالی فرهنگ و هنر را  برای کمک می‌فشاریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، قشر فرهنگی و هنری را مظلوم دانست و عنوان کرد: پلی که ساخته می‌شود همه می‌بینند اما کار فرهنگی نیاز به استفاده و تاکید مجددا دارد تا دیده شود، دست اهالی فرهنگ و هنر را می‌فشاریم از آنها انتظار کمک و همراهی داریم تا دین خود را اداء کنیم.

در پایان این دیدار داریوش بهنیا سرپرست خبرگزاری فارس در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت این خبرگزاری در استان گفت: سال گذشته خبرنگاران خبرگزاری فارس استان ۶ هزار و ۲۲۷ خبر در قالب‌های مختلف خبری تولید کردند.

وی تصریح کرد: از فروردین ماه سال ۹۹ تاکنون و در اوج خانه‌نشین‌ها ۵۶۰ خبر، گزارش، یادداشت و گزارش تصویری در این خبرگزاری کار شده و همین پشتکار همکاران رسانه‌ای، موجب شده خبرگزاری فارس از جایگاه خوبی برخوردار باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی