تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 آوریل 2020 - 1:26
کد خبر : 15234

در مراکز وابسته به بهزیستی هیچ مورد مثبت و مشکوک به کرونا نداشتیم /کودکان کار تغذیه و پک بهداشتی رایگان دریافت کردند

در مراکز وابسته به بهزیستی هیچ مورد مثبت و مشکوک به کرونا نداشتیم /کودکان کار تغذیه و پک بهداشتی رایگان دریافت کردند

آفتاب دنا : دکتر محسن مرادی گفت: از سوم اسفند ماه جلسه کمیته پیشگیری بیماری های واگیردار استانی و شهرستانی تشکیل شد. دستورالعمل هایی در این زمینه به ما اعلام شد و این دستورالعمل ها را بخوبی اجرایی کردیم.

آفتاب دنا : مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در مراکز بهزیستی استان هیچ مورد مثبت و مشکوک به کرونا نداشتیم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ،  دکتر محسن مرادی  در گفتگو با برنامه پیک سلامت شبکه استانی دنا به برنامه های این سازمان در روزهایی کرونایی اشاره کرد واظهار داشت: از سوم اسفند ماه جلسه کمیته پیشگیری بیماری های واگیردار استانی و شهرستانی تشکیل شد. دستورالعمل هایی در این زمینه به ما اعلام شد و این دستورالعمل ها را بخوبی اجرایی کردیم.

وی با بیان اینکه با دستور دکتر کلانتری استاندار محترم استان کلیه مراکز مهد کودک بسته و مراکز ویژه کمپ ترک اعتیاد  بخوبی کنترل شده است خاطرنشان کرد:  خوشبختانه با این اقدامات شرایط خوبی حاکم شد و در مراکز وابسته به بهزیستی هیچ مورد مثبت و مشکوک به کرونا نداشتیم و طبق پروتکل های بهزیستی عمل میکنیم.

مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: تعداد۳۳ مرکز شبانه روزی داریم که ۳ تا مربوط به سالمندان می باشد و کمپ های ترک اعتیاد و معلولان تعداد دیگری از این مراکز می باشند.

مرادی در ادامه گفت:  کودکان کار و کسانی که در حومه شهر هستند را هم پوشش دادیم و بالغ بر ۲۰۰ مورد پک بهداشتی و تغذیه بین اینها توزیع شد که بیشتر اینها توسط افراد داوطلب انجام شده است.

وی در پایان از راه اندازی پویش همدلی در سازمان بهزیستی استان خبر داد و گفت: برخی از مالکین اجاره های مهدکودک ها را به مستاجرین بخشیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی