تاریخ انتشار : جمعه 27 ژوئن 2014 - 0:18
کد خبر : 1510

به دلیل کمبود اعتبارات یاسوج از زیرساخت‌های شهری خوبی برخوردار نیست

به دلیل کمبود اعتبارات  یاسوج از زیرساخت‌های شهری خوبی برخوردار نیست

ماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: ۱۲۰ هزار نفر از ساکنین شهر یاسوج به دلیل کمبود اعتبارات از زیرساخت‌های شهری خوبی برخوردار نیستند و شهرداری به تنهایی توانایی کارهای زیربنایی را ندارد.

 

به گزارش نسیم دنا  غلام‌محمد زارعی  در جمع خبرنگاران  گفت: تلاش‌ها برای خارج شدن شهر یاسوج از این وضعیت صورت گرفته است که امیدواریم با توجه به اقدامات اخیر، مرکز استان از این شکل کنونی بیرون بیاید.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: ۱۲۰ هزار نفر از ساکنین شهر یاسوج به دلیل کمبود اعتبارات از زیرساخت‌های شهری خوبی برخوردار نیستند و شهرداری به تنهایی توانایی کارهای زیربنایی را ندارد.

SONY DSC

زارعی با بیان اینکه ترافیک یکی از معضلات اساسی شهر یاسوج است، بیان کرد: ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از پل سوم بشار تخصیص داده شد که قطعاً با اتمام این پروژه که از تعهدات راه و شهرسازی است، بخش عظیمی از ترافیک مرکز استان مرتفع می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اینکه مردم از دستاوردهای آن بهره‌مند شوند و معارض هم نداشته باشد، ۱۰ میلیارد ریال برای صاحبان اراضی که در مسیر این پروژه هستند در نظر گرفته شد که پرداخت می‌شود.

زارعی اضافه کرد: تکمیل دو پل دیگر یعنی بلوار شهید رجایی به سمت بیمارستان امام سجاد(ع) و پل انتهای جاده شرف‌آباد، کمربندی یاسوج – اصفهان، حدفاصل پل مختار است که این دو مسیر نقش مهمی در پیشرفت شهر یاسوج دارد و دسترسی مردم به جاده‌ها را راحت‌تر و سرعت می‌بخشد.

زارعی با بیان اینکه آسفالت معابر شهری شرایط نامناسبی داشتند، اظهار کرد: با تأمین اعتبار عملیات روکشی راه‌های ارتباطی و معابر شهر یاسوج را داشتیم و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این کار اختصاص داده شد.

وی از اتصال آبشار یاسوج به پارک جنگلی با هدف توسعه این دو منطقه گردشگری خبر داد و افزود: برای استفاده بهتر از موقعیت آبشار و سهولت رفت و آمد گردشگران و مسافران، اعتبارات لازم برای اتصال این دو منطقه زیبای گردشگری تخصیص داده شد.

وی در ادامه به جاده لوداب اشاره کرد و افزود: ۵ میلیارد تومان برای تکمیل تونل‌های این مسیر اعتبار گذاشته شد و امسال در مسیر ارتباطی لوداب ۱۳ هزار نفر از کوتاهترین و مطمئن‌ترین راه عبور و مرور خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی