تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مارس 2020 - 20:36
کد خبر : 14865

مجاهدت زوج بویراحمدی در مبارزه با کرونا

مجاهدت زوج بویراحمدی در مبارزه با کرونا

آفتاب دنا: زوج بویراحمدی این روزها در پشت جبهه های مبارزه با کرونا ویروس در حال مبارزه هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، ویروس کرونا همان جنگ بیولوژیکی  است که دشمنان جهان آن را در جنگ جدید به راه انداخته اند، اما شاید این ویروس یک نماد از اتحاد و همدلی بیشتر

آفتاب دنا: زوج بویراحمدی این روزها در پشت جبهه های مبارزه با کرونا ویروس در حال مبارزه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، ویروس کرونا همان جنگ بیولوژیکی  است که دشمنان جهان آن را در جنگ جدید به راه انداخته اند، اما شاید این ویروس یک نماد از اتحاد و همدلی بیشتر از جنس دفاع مقدس سال ۵۷ را دوباره در دل ایرانیان زنده کرد.

جهادی که نشان داد که تفکر جهاد همچنان باقی است و در دل جوانان و مردمان این سرزمین هنوز هم موج میزند ‌، زن وشوهر بویراحمدی از بدو شروع این بیماری و با لبیک گویی به فرمن ولی خود و همپای دیگر مجاهدان پا به پای آنها در سنگری دیگر در حال جهاد هستند.  

خانواده عبدی زاده که این کار  را یک اجر خدایی و یک فرهنگ جهادی برای جامعه میدانند با دوخت ماسک موجی دیگر از جهاد را رقم زده اند. این زوج مجاهد دنا نشین می گویند: از بدو کمک خواستن مردم با همکاری سپاه و بسیج و همچنین قرارگاه شهید سلیمانی با دوخت ماسک های مخصوص و تحویل آن به مسولان مربوطه سعی کرده اند که در این میدان گام نهند.  

عبدی زاده این کار را یک جهاد دانست و افزود: ثواب این کار برای ما از هرچیز دیگری با ارزش تر است و امید واریم این فرهنگ امروز به دیگر خانه های همشهریان راه یابد و هرکدام یک رزمنده باشند.

لازم به ذکر است خانم عبدی زاده که خودش یک خیاط بوده همراه با همسر خود مبادرت به دوخت ماسک های مخصوص کرده و با تحویل آن به نهادی مربوطه در این اقدام خیر قدم نهاده اند.   تصاویر را در ادامه مشاهده می کنید.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی