تاریخ انتشار : جمعه 27 مارس 2020 - 13:51
کد خبر : 14743

تلاش فعالانه هنرمندان و خبرنگاران در کنار مردم و مسئولین در روزهای سخت کرونایی / ارسال بیش از ۱۰۰ اثرهنری به جشنواره های غیر حضوری کرونایی در کهگیلویه وبویراحمد

تلاش فعالانه هنرمندان و خبرنگاران در کنار مردم و مسئولین در روزهای سخت کرونایی / ارسال بیش از  ۱۰۰ اثرهنری به جشنواره های غیر حضوری کرونایی در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش آفتاب دنا محمدعلی پیرسبزی گفت: در روزهای سخت کرونایی هنرمندان و خبرنگاران در کنار مردم و مسئولین فعالانه در حال تلاش هستند و خوشبختانه با مشارکت و استقبال خوب هنرمندان بیش از اثر ۱۰۰ اثر هنری به جشنواره ملی و استانی غیر حضوری کرونایی در رشته های مختلف ارسال شد.

آفتاب دنا : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از ارسال بیش از اثر ۱۰۰ هنری به جشنواره های غیر حضوری کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی گفت: در روزهای سخت کرونایی هنرمندان و خبرنگاران در کنار مردم و مسئولین فعالانه در حال تلاش هستند و خوشبختانه با مشارکت و استقبال خوب هنرمندان بیش از اثر ۱۰۰  اثر هنری به جشنواره ملی و استانی غیر حضوری کرونایی در رشته های مختلف ارسال شد.

وی با اشاره به برگزاری ۳ جشنواره غیرحضوری با گستره ملی و استانی با محوریت کرونا در استان گفت: جشنواره ملی غیر حضوری هنرهای تجسمی در دو رشته “گرافیک و موشن گرافیک”، جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ تا ۱۸۰ ثانیه (در خانه بمانیم) و جشنواره هنرهای نمایشی ” استندآپ کمدی”  در استان برگزار شد .

پیر سبزی،  با بیان اینکه این  جشنواره ها  با شعار “آموزش،آگاهی،آرامش” در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برگزار شد افزود: تا کنون بیش از ۱۰۰ اثر در رشته های مختلف به دبیرخانه این جشنواره بصورت غیرحضوری ارسال شد.

هنرمندان وخبرنگاران در روزهای سخت کرونایی هرگز بی تفاوت نبودند ومجاهدانه تلاش کردند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد درادامه با تقدیر از حضور و مشارکت خوب اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ملی و  استانی در این جشنواره ها خاطرنشان است: آنچه مشخص است در روزهای سخت کرونایی هنرمندان ، خبرنگاران و اصحاب قلم در کنار مردم و مسئولین نسبت به این نگرانی جامعه خود هرگز  بی تفاوت نبودند و مجاهدانه تلاش کردند.

پیرسبزی در ادامه اظهار امیدوراری  کرد: به یاری خدا و همکاری و همیاری مردم  و تلاش مسئولین خط مقدم مبارزه با کرونا  با گذر این  روز های کرونایی با ماندن در خانه و پیشگیری های فردی و اجتماعی آرامش کامل به جامعه بر خواهد گشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی