تاریخ انتشار : جمعه 13 مارس 2020 - 13:45
کد خبر : 14511

سلامت مردم در اولویت ستاد هماهنگی خدمات سفر استان /کهگیلویه و بویراحمد تا پذیرای مسافران نوروزی نیست

سلامت مردم در اولویت ستاد هماهنگی خدمات سفر استان /کهگیلویه و بویراحمد تا پذیرای مسافران نوروزی نیست

مجید صفائی گفت: طبق دستور وزارت میراث فرهنگی، هرگونه پذیریش مسافر در فضاهای ورزشی، مراکز اقامتی بدون مجوز، زائرسراها، مراکز اقامتی دولتی مانند مدارس و خوابگاه‌ها ممنوع است

آفتاب دنا : مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا مبنی بر عدم پذیرش مسافران نوروزی در استان، به مسافران توصیه می‌شود از سفر به این استان خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مجید صفائی در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: بر اساس دستور ویژه استاندار، همه مراکز گردشگری و تفریحی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبق دستور وزارت میراث فرهنگی، هرگونه پذیریش مسافر در فضاهای ورزشی، مراکز اقامتی بدون مجوز، زائرسراها، مراکز اقامتی دولتی مانند مدارس و خوابگاه‌ها ممنوع است.

برپایی کمپ و چادر در فضاهای عمومی وهرگونه جشن و مراسم ممنوع است

صفائی عنوان کرد: در ایام نوروز ۹۹ برپایی هرگونه کمپ و چادر در فضاهای عمومی و نیز برگزاری هرگونه جشن و مراسم که سبب تجمع مردم شود، ممنوع است.

وی بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر عدم پذیرش مسافران نوروزی در استان، به مسافران توصیه می‌شود از سفر به این استان خودداری کنند.

بعد از نابودی کامل ویروس کرونا زمینه حضور مسافران را در استان فراهم می‌کنیم

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از نابودی کامل این ویروس در وقت مناسب با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها زمینه حضور مسافران و گردشگران را در استان فراهم می‌کنیم.

صفائی ابراز کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همواره به مهمان‌نوازی در کشور معروف بوده‌اند و تصمیم گرفته شده مبنی بر عدم پذیرش مسافران و گردشگران، برای سلامتی هم‌وطنان‌مان است.

۶۰واحد پذیرایی بین راهی متخلف در کهگیلویه و بویراحمدپلمب شد

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه گفت: ۶۰ واحد پذیرایی بین راهی در استان پلمب شدند.

مجید صفائی با بیان اینکه برای پیشگری از بروز ویروس کرونا در استان نظارت‌ها بر تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دو چندان شده است، اظهار کرد: ۱۵نفر از کارشناسان میراث فرهنگی در قالب سه تیم برمکان های گردشگری،رفاهی و پذیرایی استان نظارت دارد.

وی افزود: این نظارت‌ها به صورت مشترک با بهداشت درمان،حمل و نقل و پایانه‌ها،صنعت،معدن و تجارت و دیگر دستگاهای عضو ستاد خدمات سفر صورت می‌گیرد.

سلامت مردم در اولویت ستاد هماهنگی خدمات سفر استان

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحد های پذیرایی متخلف که پلمپ شدند که محورهای موصلاتی یاسوج-اصفهان،یاسوج –شیراز،گچساران –بابامیدان و یاسوج –بابامیدان بوده است.

صفائی با بیان اینکه سلامت مردم در اولویت ستاد هماهنگی خدمات سفر استان است ،تصریح کرد: نظارت‌های تیم بازرسی این اداره کل تا پایان خدمات سفر در تمام شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی