تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 ژانویه 2020 - 22:38
کد خبر : 14144

آماده باش پرسنل شرکت گاز استان /مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند

آماده باش پرسنل شرکت گاز استان /مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند

مجید روح الهی ضمن تشکر از آمادگی و احساس مسئولیت پرسنل شرکت گاز استان، حضور مؤثر آنان در این شرایط خاص را مورد تأکید قرار داد واز مردم نجیب وشریف استان خواست در مصرف گاز در این روزهای سرد سال صرفه جویی کنند.

آفتاب دنا : مدیر بهره برداری شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: نیروهای امدادی شرکت گاز در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مجید روح الهی افزود: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر برودت هوا از امروز تا روز های آینده و پایداری هوای سرد و افزایش قابل توجه مصرف گاز و احتمال افت فشار در مناطق شمالی کشور که لزوما نیاز بیشتری به مصرف گاز دارند تقاضامندیم نهایت تلاش در صرفه جویی مصرف گاز بعمل آید.

وی گفت: با توجه به دستور و تاکید استاندار و مدیریت بحران استان کلیه کارکنان ستادی و عملیاتی اعم از نیروهای گازبان، تعمیرات، امداد، کنتورخوان ها، روسای تعمیرات، امداد، ایستگاه ها، انشعابات، ابزاردقیق، روسای نواحی و فرعی، کارکنان ستادی، وصول مطالبات و حمل و نقل در حال آماده باش خواهند بود.

روح الهی افزود: واکنش سریع و به موقع در شرایط اضطراری یکی از وظایف مهم همکاران در رفع موانع احتمالی و کاهش غیر منتظره فشار گاز خواهد بود.

مدیر بهره برداری شرکت گاز در پایان ضمن تشکر از آمادگی و احساس مسئولیت پرسنل شرکت گاز استان، حضور مؤثر آنان در این شرایط خاص را مورد تأکید قرار داد واز مردم نجیب وشریف استان خواست در مصرف گاز در این روزهای سرد سال صرفه جویی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی