تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 ژانویه 2020 - 16:55
کد خبر : 13960

بازدید یک ساعته معاون سیاسی امنیتی استاندار از تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد / چشم امید دانش آموزان به حل مشکل فضای آموزشی هنرستان کشاورزی در جلسه دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار

بازدید یک ساعته معاون سیاسی امنیتی استاندار از تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد / چشم امید دانش آموزان  به حل مشکل  فضای آموزشی هنرستان کشاورزی در جلسه دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار

بالاخره تا هفته آینده باید منتظر بمانیم تا ببینیم در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار که مصمم هست فضای آموزشی هنرستان کشاورزی مستقل شود چه رخ خواهد داد .آیا تلاشهای دوساله نتیجه خواهد داد و یا مثل بقیه جلسات بی ثمر خواهد بود.

آفتاب دنا : معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر رفع مشکل فضای هنرستان کشاورزی شهر یاسوج هستم و مصمم که این مشکل در هفته آتی حل شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، بعد از جلسات متعدد راجع به حل مشکل فضای فیزیکی هنرستان کشاورزی بالاخره امروز معاون سیاسی امنیتی استاندار که با حساسیت پیگیر این مشکل بود از هنرستان کشاورزی ‌آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج بازدید واز نزدیک در جریان فعالیتهای آموزشی و مشکلات این هنرستان قرار گرفت.

احد جمالی در این بازدید که مدیرکل آموزش و پرورش،رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان  و معاون آموزش متوسطه شهرستان بویراحمد حضور داشتند گفت:کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های  بزرگی در حوزه کشاورزی دارد که تاسیس هنرستان کشاورزی  گام مهمی برای تربیت نیروی انسانی در این بخش است.

وی با اشاره به شرایط آب هوایی مناسب و وجود ۸ درصد آب‌های  روان و ۷۸ درصد پوشش جنگلی در سطح استان کهکیلویه و بویراحمد افزود: اولویت اول این استان  استفاده  از ظرفیت‌های بخش کشاورزی بالاخص در حوزه پرورش ماهیان سردآبی و گیاهان دارویی است .

این مسوول استعداد‌های خوب دانش آموزان این استان و موفقیت‌های آنها  را در کنکور سراسری را یادآور شد و اظهار داشت، بهره هوشی دانش‌آموزان  این استان از متوسط کشوری بالاتر است که باید از این ظرفیت  انسانی به خوبی استفاده کرد.

جمالی فضای  فعلی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی را زیبنده  این مجموعه آموزشی ندانست و گفت: جلسه‌ای هفته آینده در دفتر اینجانب با حضور مسوولان  سازمان جهاد کشاورزی، تحقیقات، نظام مهندسی کشاورزی و آموزش و پرورش تشکیل و مشکل  فضای  آموزشی این هنرستان حل خواهد شد،

وی در این جلسه با قاطعیت اعلام کرد: مصمم هستم که  این مشکل سریع رفع  شود و فضای  آموزشی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی مستقل شود تا دانش آموزان مستعد این آموزشگاه با فراغت بال به تحصیل بپردازند.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  این هنرستان به شکل  وابسته با مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی  استان در سال ۹۶ تاسیس شد و هم اکنون در این هنرستان ۱۲۰دانش آموز  در دو رشته گیاهان دارویی و پرورش ماهیان سردآبی تحصیل می‌کنند.

 هادی  زارع‌پور گفت: از دو سال گذشته تا کنون جلسات متعددی جهت حل مشکل فضای آموزشی این هنرستان انجام گرفت  که  سه جلسه شورای آموزش و پرورش استان نیز  به این موضوع  اختصاص داشت

این مسوول عنوان کرد: در کمیته  سه نفره استانداری مقرر شد ظرف ۷۲ ساعت مشکل حل و جمع‌بندی این جلسه برای اجرا  به استانداری  ارسال شد.

وی از معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست به هر شکل  ممکن فضای  این هنرستان مستقل شود تا دانش آموزان  با آرامش خاطر به تحصیل  ادامه دهند.

معاون سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز در این جلسه خدمت به مردم را در نظام اسلامی یک وظیفه دینی و اخلاقی دانست وگفت: این سازمان در حوزه های مختلف کشاورزی به متقاضیان خدمت ارائه می نماید.

علی اکبری تبار با بیان اینکه بیش از ۳۵۰۰ نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی هستند گفت: با توجه به اینکه حجم گسترده ای از فعالیتهای جهاد کشاورزی توسط این سازمان انجام می گیرد شایسته است که مکانی در خور وشان این سازمان جهت ارائه خدمت به مردم از طرف سازمان جهاد کشاورزی  استان قرار بگیرد.

وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان ساختمانهای متعدی در اختیار دارد که با تجمیع برخی از آنها می توان مشکل جابجایی نظام مهندسی را حل نماید تا فضای هنرستان کشاورزی نیز مستقل شود.

 مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی نیز ضمن تشکر از حضور  معاون سیاسی امنیتی استاندار در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی  گفت:  امیدواریم با تدابیر هوشمندانه و پیگیری‌های مجدانه آقای جمالی مشکل  فضای آموزشی این هنرستان هر چه سریع‌تر رفع شود.

سید ولی موسوی افزود:  نظام مهندسی کشاورزی  یک تشکل صنفی است  و سازمان جهاد کشاورزی استان مکان‌های زیادی دارد که می تواند این سازمان را جابجا کند.

وی  تشکیل جلسات متعدد  برای این هنرستان را بی ثمر دانست و اظهار  امیدواری  کرد:  بالاخره با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و بازدید میدانی از این هنرستان  شاهد حل مشکل فضای آموزشی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در هفته های آتی باشیم.

گفتنی در این جلسه معاون سیاسی استاندار به همراه مدیرکل آموزش وپرورش استان ومعاون آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از حوزه امتحانی نوبت اول هنرستان کشاورزی بازدید کردند .

هادی زارع پور برگزاری منظم امتحانات در این هنرستان را شایسته تقدیر دانست و از مدیر ومجموعه عوامل اجرایی هنرستان کشاورزی تقدیر وتشکر کرد.

بالاخره تا هفته آینده باید منتظر بمانیم تا ببینیم در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار که مصمم هست فضای آموزشی هنرستان کشاورزی مستقل شود چه رخ خواهد داد .آیا تلاشهای دوساله نتیجه خواهد داد و یا مثل بقیه جلسات بی ثمر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی