تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 ژوئن 2014 - 23:57
کد خبر : 1369

بومی گرایی فتنه ای است که کهگیلویه و بویراحمد را محروم تر می کند

بومی گرایی فتنه ای است که کهگیلویه و بویراحمد را محروم تر می کند

نسیم دنا : نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بومی گرایی، استان گرایی و شهرستان گرایی فتنه ای است که استان را محروم تر می کند.     آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی  در نشست روحانیون استان با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: طرح این مسائل موجب هدررفت ظرفیتهای

نسیم دنا : نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بومی گرایی، استان گرایی و شهرستان گرایی فتنه ای است که استان را محروم تر می کند.

 

  آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی  در نشست روحانیون استان با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: طرح این مسائل موجب هدررفت ظرفیتهای استان خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر در این استان بحث بومی گرایی را مطرح کردیم، دیگران و استانهای همسایه ها نیز این بحث را در مورد ما مطرح می کنند.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: با رواج این گونه نگرش در آینده پاسخی برای فسادها و شکم‌های گرسنه‌ای که از این رهگذر و به واسطه بومی‌نگری رخ داده نخواهیم داشت.

نتیجه بومی گرایی تبعیض، اختلاف و فقر است

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه باید لایق گرایی را جانشین بومی گرای کنیم، افزود: نتیجه بومی گرایی و منطقه گرایی، تبعیض، اختلاف و فقر است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری همچنین تصریح کرد: سیاست اگر بر دین حاکم شود، همه چیزمان را خراب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دین باید ما را سیاسی کند و نه سیاست ما را دینی، گفت: اگر مردم را به جای دیندار، سیاسی کنیم، آشفته بازاری در جامعه ایجاد می شود.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با بیان اینکه روحانیت راجع به کمرنگ بودن امر به معروف و نهی از منکر نگران است، بیان کرد: باید بپذیریم که همه در این خصوص کوتاهی کرده ایم.

آیت الله ملک حسینی تاکید کرد: نظام، نظام جمهوری اسلامی است و امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان امر حاکمیتی نهادینه شود و همه مسئولین باید در این خصوص نقش آفرینی کنند.

وی هر سهل انگاری در این زمینه را نابخشودنی دانست و اظهار داشت: نباید برخی حرمت ها توسط برخی نهادها که از آنها انتظار هدایت، ارشاد و پاکی می رود، شکسته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی