تاریخ انتشار : یکشنبه 1 سپتامبر 2019 - 21:55
کد خبر : 13260

انتخاب کارمند انتقال خون کهگیلویه وبویراحمد به عنوان کارمند نمونه کشوری/ وجدان کاری باید سرلوحه همه امور باشد

انتخاب کارمند انتقال خون کهگیلویه وبویراحمد به عنوان کارمند نمونه کشوری/ وجدان کاری باید سرلوحه همه امور باشد

دکتر رستم حسن زاده گفت: بابک شریفی از کارمندان خوشنام  اداره کل انتقال خون استان که از سال ۸۵ تا کنون مشغول به کار بوده است  در ارزیابی سازمان انتقال خون کشور به عنوان کارمند نمونه کشوری انتقال خون معرفی شد.

آفتاب دنا : مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه وبویراحمد از انتخاب کارمند انتقال خون استان به عنوان کارمند نمونه کشوری در شهریورماه ۹۸  خبرداد.

دکتر رستم حسن زاده در گفتگو با پایگاه خبری آفتاب دنا با اعلام این خبر گفت: بابک شریفی از کارمندان خوشنام   در اداره کل انتقال خون استانکه از سال ۸۵ تا کنون مشغول به کار بوده است  در ارزیابی سازمان انتقال خون کشور  به عنوان کارمند نمونه کشوری انتقال خون معرفی شد.

وی این موفقیت ارزشمند را به کارکنان انتقال خون استان کهگیلویه وبویراحمد که متشکل از نیروهای توانمند، متعهد ومسئولیت پذیر در حوزه کاری خویش می باشند و به به جناب آقای شریفی که توانست با فعالیت و عملکرد مناسب در شاخصهای معرفی کارمند نمونه ملی حائز این رتبه ملی شود  تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد اداره کل انتقال خون بتواند در همه عرصه ها در کشور  بدرخشد.

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه وبویراحمد نیروی انسانی را موتور محرکه در جوامع بشری دانست وگفت: بدون توجه به نیروی انسانی توسعه در هیچ عرصه ای ممکن نخواهد شد.

گفتنی است : بابک شریفی کارمند نمونه استان کهگیلویه و بویر احمد دارای لیسانس میکروبیولوژی است و از سال ۸۵ تا کنون در اداره کل انتقال خون این استان مشغول به کار است.

وی که در آغاز به عنوان نیروی قراردادی آزمایشگاه به استخدام این سازمان در آمده است در سمتهای مسوول قرنطینه وهمکار آزمایشگاه سابقه کار دارد و از ۴ سال پیش تا کنون به عنوان مسوول نظارت فنی فرآیندها(QP)، مسوول ارسال پلاسما ، سرولوژی و آمار فعالیت خود را ادامه می دهد.

وجدان کاری عامل مهمی است که باعث می شود انسان کارش را به نحو احسن انجام دهد

بابک شریفی در گفتگو با پایگاه خبری آفتاب دنا در مورد سبک مدیریت خود می گوید: در گروه وضعیت کار تیمی را در نظر می گیریم و وجود صمیمیت در میان همکاران سبب افزایش راندمان و کیفیت کار می شود.

شریفی اختلافات خود و همکاران زیر مجموعه اش را معمولا در جلسات گفتگو حل و فصل می کند.

این کارمند نمونه  وجدان کاری و خود بازرسی را عامل مهمی می داند که سبب می شود انسان کارش را به نحو احسن انجام دهد و در نهایت تلاش او به چشم بیاید.

ملاک وی در مورد پذیرش انتقاد و پیشنهاد ارتقای فرایندها است و می گوید انتقادات و پیشنهادهایی که سبب ارتقای فرایندها شود با روی باز پذیرفته می شود.

وی در مورد نقش مدیریت در بروز شایستگی کارمندان می گوید: از دکتر حسن زاده مدیر کل استان تشکر می کنم که ایشان با پرسنل خود دوستانه رفتار می کند و صمیمیت در سیستم سبب می شود کارکنان به نحو احسن امور محوله را انجام دهند و کارشان دیده شود.

وی می افزاید: وقتی مدیر به فرآینده ها نظارت می کند و عضوی از تیم است کارمندان با دلگرمی کارمی کنند.

شریفی در مورد نظام تنبیه و پاداش می گوید: این نظام مفید است و سبب هم عامل انگیزشی کارمندان ساعی و کم کار به حساب می آید و هم عامل بازدارنده برای تعلل و نقصان کار.

وی تاکید می کند: کسی که کارش را به نحو احسن انجام می دهد نباید با کسی که کارش نواقصی دارد یکسان دیده شود. این در سیستم به هم ریختگی ایجاد می کند و سبب دلسردی می شود. اما تشویق و تنبیه مناسب سبب پیشرفت سیستم و ارتقای کارکنان می شود.

شریفی در مورد نقصان و نارسایی های کاری می گوید: به نظر من باید یک کارمند با توجه به تخصص و رشته تحصیلی اش به کار گمارده شود و علاقه او در نظر گرفته شود. اگر یک متخصص در شغلی غیر مرتبط به کار گمارده شود باید برای آموزش او زمان گذاشت و آموزش داده شود و در صورتی که بازهم نتواند مسوولیت های محوله را انجام دهد بخش او را به قسمتی که علاقه و توانایی داشته باشد تغییر داد تا کارآمدی بیشتری داشته باشد.

وی به عنوان توصیه کلیدی پیشنهاد می کند: ” خودتان بازرس خودتان باشید و وجدانی عمل کنید کاری که انجام می دهید خیلی حساس است. ”

شریفی در پایان از مدیرعامل سازمان انتقال خون و مدیرکل استان به خاطر برنامه شایسته انتخاب کارمند نمونه و حسن ظنی که نسبت به وی داشته اند تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی