تاریخ انتشار : یکشنبه 8 ژوئن 2014 - 21:34
کد خبر : 1315

چرخه تولید در شهرک صنعتی بلکو یاسوج مطلوب تر از همیشه می چرخد

چرخه تولید در شهرک صنعتی بلکو یاسوج مطلوب تر از همیشه می چرخد

داریوش دیودیده در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی بلکو یاسوج با بیان اینکه بخش عمده ای از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی بلکو در حال فعالیت هستند گفت: این واحدها از جمله قدیمی ترین واحدهای صنعتی استان هستند

نسیم دنا :رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از چرخیدن چرخ تولید در این شهرک مطلوب تر از سالهای گذشته خبر داد.

داریوش دیودیده در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی بلکو یاسوج با بیان اینکه بخش عمده ای از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی بلکو در حال فعالیت هستند گفت: این واحدها از جمله قدیمی ترین واحدهای صنعتی استان هستند.

IMG12243833

وی اظهارکرد: ۸۳ نوع محصول متنوع در کارخانه بسته بندی هوجید یاسوج با بسته بندی مناسب روانه بازار کهگیلویه و بویراحمد و استانهای جنوب کشور می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات مالی پیش روی این واحد تولیدی، انجام اقدام لازم برای دریافت تسهیلات از محل صندوق ملی و تسهیلات داخلی استان را برای مرتفع کردن مشکل در دستور کار خود قرار داده ایم.

دیودیده در ادامه از کارخانه صنایع غذایی اتابک تولیده کننده محصولات لبنی کوه گل بازدید کرد.

وی با بیان اینکه فرآورده های لبنی کوه گل یاسوج با تنوع محصولاتی و بسته بندی به روز و مناسب باز بسیار خوبی در سطح کشور یافته است تصریح کرد: این کارخانه با ظرفیت تولیدی ۱۹ هزار تن در سال، هفت نوع محصول باکیفیت شامل دوغ، شیر پاستوریزه، پنیر خامه ای، خامه پاستوریزه، پنیر، ماست پاستوریزه و آب معدنی تولید می نماید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: خوشبختانه محصولات تولیدی این کارخانه بازار بسیار مناسبی در شهرهای مختلف کشور به خصوص در جنوب کشور یافته است و کیفیت مطلوب، تنوع محصولاتی و بسته بندی مناسب شرایط لازم را در جهت صادارت محصولات این کارخانه فراهم کرده است.

داریوش دیودیده بیان کرد: بازدیدهای دوره ای از واحدهای صنعتی و معدنی در تمامی نقاط استان به منوال گذشته در دستور کار قرار گرفته شده است و مشکلات واحدها بررسی و تلاش های لازم برای مرتفع کردن این مشکلات انجام خواهد شد.

کارخانه سیم افشان مقصد بعدی بازدید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بود و مسائل و مشکلات این واحد تولیدی نیز مورد بررسی و تصمیم گیری برای حل مشکلات موجود انجام گرفت.

صنایع لبنی کوه گل، تعاونی ۹۷۷ ایثارگران، کارخانه سیم افشان، شرکت بسته بندی هوجید، شرکت سادات یاسوج، آسه، سوله سازی معینی، قند، باست کیک آرین و تولیدی های تیرچه و بلوک از جمله واحدهای فعال در شهرک صنعتی شماره ۱ (بلکو یاسوج) است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی