تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آگوست 2019 - 1:11
کد خبر : 13138

صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد جزء چهار استان برتر کشوردر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایر

صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد جزء چهار استان برتر کشوردر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایر

حسن پور ،حمایت از کسب و کارهای کوچک با توجه به زودبازده بودن را از برنامه های دولت برای رونق تولید و کارآفرینی دانست وگفت:
صندوق کارآفرینی امید استان در سال گذشته بین چهار استان برتر کشور براساس سهمیه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر بود.

آفتاب دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته بین چهار استان برتر کشور براساس سهمیه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر بود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، ارسلان حسن پور گفت: این صندوق از ابتدای سال ۱۳۹۲ تاکنون هشت هزار و ۵۰۸ فقره تسهیلات اشتغال با یکهزار و ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار پرداخت کرده است.

وی بیان کرد: این صندوق هم اکنون آماده پرداخت تسهیلات اشتغال تا سقف ۴۰ میلیارد ریال برای هر طرح اشتغال زاست.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد  مجموع تسهیلات پرداخت شده صندوق کارآفرینی امید در بخش های ازدواج،اشتغال و ضروری در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۲ تاکنون را ۲ هزار میلیارد ریال ذکر کرد.

حسن پور تصریح کرد: میزان تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی استان در دولت تدبیر و امید نسبت به دولت های قبل ۳.۵ برابر شده است.

وی ابراز داشت:۴۸۳ میلیارد  ریال اعتبار از ابتدای سال گذشته تاکنون از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر این صندوق در استان به متقاضیان پرداخت کرده است.

حسن پور گفت:این میزان تسهیلات برای اجرای ۸۳۸طرح اقتصادی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبار ابلاغ شده به صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از محل تسهیلات روستایی و عشایر ۶۴۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال بوده افزود: بخش عمده ای از اعتبارات جذب شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید استان در بخش های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت و معدن، کشاورزی و فناوری اطلاعات، ورزش و خدمات پرداخت شده است.

وی اجرای طرح روستای بدون بیکار در ۲ روستای اسلام آباد و باغچه جلیل از برنامه های در دست اجرا برای رونق اشتغال در روستاهای استان است.

حسن پور افزود: براساس این راهبرد تسهیلات مورد نیاز طرح های اشتغالزا در این روستاها به صورت ویژه به این روستاها پرداخت می شود.

وی بیان کرد: حمایت از کسب و کارهای کوچک با توجه به زودبازده بودن از برنامه های دولت برای رونق تولید و کارآفرینی است.

حسن پور بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته بین چهار استان برتر کشور براساس سهمیه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر بود.

گفتنی است: نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد در بهار امسال با یک درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۱.۳ درصد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی