تاریخ انتشار : یکشنبه 8 ژوئن 2014 - 21:23
کد خبر : 1309

رسانه ها با نقد سازنده خلاء های موجود را به مدیران انعکاس دهند

رسانه ها با نقد سازنده خلاء های موجود را به مدیران انعکاس دهند

به گزارش نسیم دنا فتاح محمدی در نشست هم اندیشی رسانه های کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ و تعامل مثبت مدیران و مسوولان اجرایی این استان با رسانه ها تاکید کرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: رسانه ها به عنوان چشمان بیدار جامعه با نقدهای سازنده خود ضعفها و خلاءهای موجود را در حوزه های مختلف و به طور مستمر به مجموعه مدیریتی استان گزارش دهند.

به گزارش نسیم دنا فتاح محمدی در نشست هم اندیشی رسانه های کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ و تعامل مثبت مدیران و مسوولان اجرایی این استان با رسانه ها تاکید کرد و افزود: مدیران به جای فرار از نقد رسانه ها با کمک آنان به دنبال توسعه و شکوفایی استان باشند.
81192073-5745026[1]

وی بیان کرد: البته رسانه های جمعی با حفظ خطوط قرمزها و مرزهای قانونی و با رعایت صداقت در انعکاس اخبار و گزارشهای خود هرگونه ضعف خدمت رسانی ، دغدغه و مطالبات بحق مردم را نیز به گوش مسوولان برسانند.
محمدی ابراز داشت: مدیران اجرایی در دستگاه های مختلف باید به این باور و اعتقاد برسند که رسانه ها امروزه یکی از ابزارهای مهم توسعه پایدار در جامعه محسوب می شوند و با هرگونه انتقاد سازنده و ارایه راهکار از سوی خبرنگاران استقبال کنند.
وی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان و در راس استاندار کهگیلویه وبویراحمد به رسانه های جمعی به عنوان یک ابزار مناسب و راهبرد اساسی در جهت توسعه همه جانبه معتقد هستد، یادآورشد: مدیران باید هر لحظه خود را پاسخگوی مطالبات و نقدهای سازنده رسانه ها بدانند.
وی ابراز داشت: البته برخی افراط و تفریط ها در حوزه های مختلف مانع پیشرفت و روند توسعه ای در جامعه و به ویژه این استان شده است.
وی عنوان کرد: وظیفه اصلی رسانه ها به عنوان چشمان تیزبین جامعه علاوه بر ظرفیت سازی و جهت دهی و تنویر افکار عمومی می توانند با اعمال شیوه ها و راهبردهای نوین در زمینه مسایل مدیریتی و اجرایی کشور نقش موثر و حتی مستقیمی داشته باشند.
محمدی اظهار کرد: رسانه ها به مثابه تیغ دو لبه ای هستند که هم می توانند با قلم سحار و شورآفرین خود امید و آگاهی بخشی مردم را بالا ببرند و موجب تحرک، پویایی و شکوفایی جامعه شوند و هم موجب رکود و مانع پیشرفت و توسعه شوند.
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد ارزش و جایگاه رفیع خبرنگار و رسانه ها را به ویژه در حکومت اسلامی یادآور شد و افزود: خبرنگار در وهله نخست باید قداست، ارزش و شان قلم را حفظ کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی