تاریخ انتشار : شنبه 29 ژوئن 2019 - 23:47
کد خبر : 12622

دفتر نماینده ولی فقیه و شخص آیت الله ملک حسینی چیزی برای پنهان کردن از مردم ندارند

دفتر نماینده ولی فقیه و شخص آیت الله ملک حسینی چیزی برای پنهان کردن از مردم ندارند

آفتاب دنا : قطعاً هر فردی ذره‌ای در حق آبرو و مال و ناموس مردم و بیت المال مسلمین اجحاف کند و فسادی از او رخ دهد، خواه به نام کارآفرینی، خواه به نام سرمایه گذاری و خواه به نام مبارزه با فساد و … باید بدون اغماض به تیغ تیز قانون سپرده شود.

آفتاب دنا : این روزها نامه‌ ای منتسب به حضرت «آیت الله ملک حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی رد و بدل می‌شد و با واکنش‌های متعددی هم روبرو شد و آنطوری که از محتویات این نامه‌ بر می‌آمد، آیت الله ملک حسینی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری از فردی حمایت و دفاع کرده، اکنون جوابیه‌ی از سوی بیت آیت الله ملک حسینی منتشرشده که  متن آن جهت تنویر افکار عمومی از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
اخیراً نامه‌ای با مهر و سربرگ دفتر نماینده ولی فقیه در استان در فضای مجازی توزیع و منجر به سوء برداشتهایی شده که لازم است به عنوان یک فرد مطلع و مرتبط، در ذیل نکاتی پیرامون آن به محضر اهل تعقل و تفکر و انصاف و عدالت بیان دارم.
۱- از دست خط آن پیداست که نامه مذکور توسط مسئول دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان مرقوم شده است. با این حال هیچ نکته‌ای که حائز اعمال فشار از سوی دفتر آیت الله ملک حسینی در روند پرونده مذکور باشد، در این نامه وجود ندارد.
۲- بیت آیت الله العظمی ملک حسینی رحمت الله علیه از ابتدای انقلاب و پیش از آن تاکنون ملجاء و مرجع تظلم خواهی و دادخواهی فقیر و غنی، شهری و روستایی، زن و مرد و پیر و جوان بوده و این دفتر بدون توجه به جایگاه و نام و نشان و نسب افراد در راستای جلوگیری از تضییع حق دادخواهان اقدام به نامه نگاری کرده و می‌کند تا کوچکترین حقی حتی از یک مجرم زایل نگردد چرا که در شریعت اسلامی یک متهم و حتی مجرم نیز دارای حقوقی هستند که نباید به هر دلیلی مورد بی توجهی قرار گیرد. قطعاً همگان و به خصوص بزرگان و ریش سفیدان استان در حوادث مختلف چهل سال گذشته شاهدی بر این مدعا هستند و مصادیق متعدد را به یاد دارند.
نامه مذکور نیز همانگونه که در متن آن آمده، بر مبنای ادعای فردی مبنی بر ظلم به او در روند بررسی پرونده‌اش و عدم ارائه فرصت کافی برای دفاع از خود، نگارش شده و در آن صرفاً بر بررسی قانونی پرونده تاکید شده است. تکرار می‌کنم: بررسی قانونی پرونده. چرا که برخی مدعی بودند که مبنای تشکیل و پیگیری این پرونده یک جدل شخصی بین دو فرد در پرونده‌ای دیگر بوده است و منطق حکم می‌کند که این ادعا بررسی شود.
۳- صرف نظر از همه این مباحث، این نامه به یک فرد عادل و سالم نوشته شده نه یه یک فرد فاسد و فاسق و قطعاً یک قاضی عادل و سالم به دور از حاشیه‌ها و حب و بغضها حکم می‌کند و تحت تأثیر اعمال فشارها حتی از جانب دفتر نماینده محترم ولی فقیه قرار نمی‌گیرد. به طور قطع هر حکمی در دادگاه صالحه و توسط قاضی عادل و سالم در هر موضوع و برای هر فردی در هر جایگاهی صادر شود، همه ملزم به پذیرش آن هستند و این الزام برای ارکان نظام بیشتر است.
۴- تاریخ این نامه مربوط به مهر ماه ۹۷ است و همانطور که همه می‌دانند فرد مذکور پس از آن محکوم به زندان شد و اکنون نیز آزاد است که بهتر است در خصوص آزادی نامبرده از مسئولین قضایی سؤال شود.
۵- دفتر نماینده ولی فقیه و شخص آیت الله ملک حسینی چیزی برای پنهان کردن از مردم ندارند و همیشه به شفافیت و صراحت شهره بوده‌اند. قطعاً اگر دفتر ایشان چیزی برای پنهان کردن از افکار عمومی داشت، مهری محرمانه بر نامه مذکور درج می‌کرد تا اکنون منتشرکنندگان تحت تعقیب قضایی قرار گیرند اما به دلیل همین شفافیت بارها در مجالس مختلف و حتی در یک سخنرانی رسمی به این نامه اشاره شده بود و چیز جدیدی نیست که اکنون منتشر کنندگان به دنبال داستان سازی از آن هستند.
۶- قطعاً هر فردی ذره‌ای در حق آبرو و مال و ناموس مردم و بیت المال مسلمین اجحاف کند و فسادی از او رخ دهد، خواه به نام کارآفرینی، خواه به نام سرمایه گذاری و خواه به نام مبارزه با فساد و … باید بدون اغماض به تیغ تیز قانون سپرده شود.
حتی همانطور که مقام معظم رهبری نیز طی روزهای اخیر تاکید فرموند با فساد در دستگاه قضا هم باید با شدت بیشتری برخورد شود. چرا که با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه کثیف را تمیز کرد.
۷- به دلایل مختلف فعلاً صحنه گردانان تخریب نماینده محترم ولی فقیه در ماههای اخیر معرفی نمی‌شوند اما در صورت لزوم و در وقت خود با اسناد مستدل ماهیت واقعی این افراد برای مردم شریف استان بر ملأ خواهد شد.
و السلام علی من تبع الهدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی