تاریخ انتشار : دوشنبه 2 ژوئن 2014 - 22:23
کد خبر : 1254

اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در ۸۰ پایگاه فرهنگی هنری کهگیلویه

اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در ۸۰ پایگاه فرهنگی هنری کهگیلویه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ۸۰ پایگاه فرهنگی هنری کهگیلویه برگزار خواهد شد.   آزاد خردمند  با اشاره به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار کرد: تعطیلات تابستانی در تامین بخشی از نیازهای جسمی و روانی جوانان و نوجوانان موثر است. وی ادامه داد:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ۸۰ پایگاه فرهنگی هنری کهگیلویه برگزار خواهد شد.

13910506000017_PhotoA

 

آزاد خردمند  با اشاره به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار کرد: تعطیلات تابستانی در تامین بخشی از نیازهای جسمی و روانی جوانان و نوجوانان موثر است.

وی ادامه داد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان کلاس‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در پایگاه‌های فرهنگی، هنری اداره ارشاد اسلامی دهدشت آغاز شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طول سال برنامه‌هایی با موضوعات مختلف ارائه می‌دهند، افزود: این کانون‌ها در غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه هدف برنامه‌های متنوع‌تری اجرا خواهند کرد.

این مسئول از فعالیت ۱۰۴ کانون فرهنگی هنری در سطح شهرستان کهگیلویه خبر داد و تصریح کرد: طرح اوقات فراغت در ۸۰ پایگاه فرهنگی هنری دایر می‌شود.

به گفته خردمند، کلاس‌های آموزشی قرآن، خوشنویسی، نقاشی، خطاطی و … در پایگاه‌های اوقات فراغت اداره ارشاد اسلامی دهدشت برگزار خواهد شد.

خردمند آموزش رشته‌های هنری در کانون‌های فرهنگی هنری ارشاد اسلامی کهگیلویه را در راستای سیاست‌های حوزه هنری مبنی بر بسترسازی برای کشف استعداد هنری و خلاقیت نوجوانان و جوانان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: کلاس‌های مختلف هنری در برنامه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان لحاظ شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برگزاری کلاس آموزش ساخت انیمیشن برای نخستین بار در دهدشت خبر داد و گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این کلاس آموزشی به کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان مراجعه کنند.

 

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی