تاریخ انتشار : شنبه 8 ژوئن 2019 - 23:48
کد خبر : 12530

دکتررادمنش پزشک حاذق و صاحب نام کشور در زمینه پوست و مو / آدرس ۲ کلینیک درتهران و اهواز

دکتررادمنش پزشک حاذق و صاحب نام کشور در زمینه پوست و مو / آدرس ۲ کلینیک درتهران و اهواز

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، آوازه این پزشک باعث شد که بیماران از تمامی نقاط کشور برای درمان راهی اهواز شوند تا از دست شفابخش این پزشک حاذق کمک بگیرند.

آفتاب دنا : دکتر سید محمد رادمنش از پزشکان حاذق و صاحب نام کشور در زمینه پوست و مو است، پزشکی که امروزه یکی از پیشگامان و از صاحب نام ترین متخصصان پوست و مو در کشور محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، آوازه این پزشک باعث شد که بیماران از تمامی نقاط کشور برای درمان راهی اهواز شوند تا از دست شفابخش این پزشک حاذق کمک بگیرند.

این پزشک برجسته که عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز می باشد علاوه بر فعالیت های علمی به امور خیریه و کمک به نیازمندان در حوزه تخصص خود نیز شهرت دارد تا جایی که همواره افراد بی بضاعتی که بیماری های پوستی دارند کلینیک و مطب این پزشک خیر را مامنی برای درمان بیماریهای خود می بینند.

این متخصص شاخص و صاحب نام پوست و مو برای ارائه خدمات خود به مردم پایتخت و استان های شمال کشور اقدام به راه اندازی کلینیک شماره ۲ خود در تهران کرد تا بیماران نیاز نباشد برای دسترسی به وی مسافت های طولانی را طی کنند.

با اعتماد مردم به تخصص و خدمات این پزشک اکنون برخی افراد ترغیب شدند تا با استفاده جعلی از نام این پزشک خوش‌نام، به قیمت بازی با سلامت مردم، صاحب درآمد نامشروع شوند.

دکتر سیدمحمد رادمنش در همین رابطه در گفت و با خبرنگاران از راه اندازی دومین کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی خود با پیشرفته ترین و بروز ترین فناوری در تهران خبر داد.

وی با بیان اینکه در دو کلینیک اهواز و تهران خود مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه های زیبایی و لیزر پوست و کاشت مو وجود دارد عنوان کرد: به جز شعبه اهواز و تهران هیچ شعبه دیگری در دیگر شهرها و استان های کشور نداریم.

این متخصص پوست و مو یادآور شد: عده ای با سوء استفاده از عنوان دکتر رادمنش در برخی نقاط کشور اقدام به راه اندازی مطب و کلینیک کرده‌اند که این موضوع کلاهبرداری است و از همین جا اعلام می کنیم که این مطب‌ها فعالیت قانونی ندارند.

رادمنش افزود: افرادی در این گونه مطب های غیر تخصصی و غیر مجاز فعالیت دارند، بعضا اعلام می‌کنند که این مطب‌ها مربوط به دکتر رادمنش هست ولی واقعیت ندارد و لازم است مردم عزیز این موضوع را جدی بگیرند.

وی تأکید کرد: موضوع سلامت پوست و مو، شوخی‌بردار نیست و اگر مردم از این گونه مطب‌ها و کلینک‌های غیرمجاز با جعل عناوین دیگر پزشکان استقبال کنند، زمینه را برای سواستفاده و کلاهبرداری بیشتر این افراد مهیا می‌کنند.

این پزشک این را هم گفت که عمده این افراد تخصص و صلاحیت حرفه‌ای کار را ندارند، و مردم نباید به این افراد اعتماد کنند.

رادمنش از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و مراجع قضایی خواست تا با کلاهبرداران و کسانی که سلامتی مردم و اعتبار پزشکان متخصص را خدشه دار می‍‌‌‌کنند برخورد قاطع داشته باشند.

دکتر رادمنش خاطرنشان کرد: کلینیک اهواز اینجانب به ادرس کیانپارس خیابان ۴ شرقی شماره ۵۱ و تلفن ۳۳۹۲۱۵۸۰-۰۶۱ و ۳۳۹۲۱۵۷۶- ۰۶۱ و نشانی کلینیک تهران نیز به نشانی جردن ناهید غربی شماره ۲۱ و شماره تلفن ۲۲۶۵۵۰۰۶-۰۲۱ و ۰۲۲۶۵۵۰۰۷-۰۲۱ و ۲۲۶۵۵۰۰۸-۰۲۱ می باشد و به جز در این دو شهر و با این دو نشانی در هیچ نقطه ای از کشور فعالیت نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی