تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 می 2019 - 10:36
کد خبر : 12453

تغییر ساعت کار ادرات در کهگیلویه وبویراحمد

تغییر ساعت کار ادرات در کهگیلویه وبویراحمد

آفتاب دنا:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعت کار ادارات در متاطق گرمسیری و سردسیری استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از تسنیم ،عزیز فیلی اظهار داشت: ساعت کار ادارات از  ۱۵ خرداد تا  ۱۵ شهریور در مناطق گرمسیری استان از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و

آفتاب دنا:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعت کار ادارات در متاطق گرمسیری و سردسیری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از تسنیم ،عزیز فیلی اظهار داشت: ساعت کار ادارات از  ۱۵ خرداد تا  ۱۵ شهریور در مناطق گرمسیری استان از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در مناطق سردسیری ۷ تا ۱۴ تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع با توجه به درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان در دستور کار ستاد بحران قرار گرفت، عنوان کرد: همکاری مولدهای خودتامین ادارات و صنایع از ساعت ۱۱ تا ۱۵ از ابتدای تیرماه تا ۱۵ شهریورماه ضروری است.

فیلی ابراز کرد: کاهش ۳۰ درصدی مصرف صنایع بالای یک مگاوات از ساعت ۱۳ تا ۱۷ از ۲۰ خردادماه تا ۱۵ شهریور و قطع بار ۴ ساعته چاه‌های کشاورزی از ساعت ۱۲ تا ۱۶ از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنابه تصمیم شورای مدیریت بحران و به پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق ساعت کار شهرک‌های صنعتی تک شیفت از ساعت ۶ تا ۱۳ از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریورماه تعیین شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی