تاریخ انتشار : جمعه 26 آوریل 2019 - 21:39
کد خبر : 12175

صداقت ،اخلاق مداری،نظم وقانون گرایی سرلوحه فعالیتهای آموزش وپرورش

صداقت ،اخلاق مداری،نظم وقانون گرایی سرلوحه فعالیتهای آموزش وپرورش

آفتاب دنا : در آیین باشکوهی با حضور جمعی از مسئولان سید محمد رحیم دانش زاده به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه لوداب معرفی و از خدمات مدیر پیشین آموزش و پرورش این منطقه تجلیل شد.

آفتاب دنا :  در آیین باشکوهی با حضور جمعی از مسئولان  سید محمد رحیم دانش زاده  به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه لوداب معرفی و از خدمات مدیر پیشین آموزش و پرورش این منطقه تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آئین  گفت: تغییر مدیریت ها به منزله تغییر در گردش مدیران و نخبگان است.

اردشیر یاری با بیان اینکه سنگ بنای تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی در جامعه از آموزش و پرورش آغاز می شود گفت: فرهنگ و آموزش در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی ضمن تقدیر از خدمات مدیر پیشین آموزش وپرورش لوداب در دوران مسئولیت  گفت: مدیر جدید آموزش وپرورش لوداب  چهره ای علمی  ودانشگاهی است که انتظار می رود در دوره مسئولیت ایشان شاهد موفقیتهای بیشتر آموزش وپرورش این منطقه در سطوح ملی واستانی باشیم.

مدیر جدید آموزش و پرورش منطقه لوداب نیز در این آیین گفت: ایمان و تعهد از جمله ارکان لازم برای مدیریت مطلوب و شایسته است.

سید محمد رحیم دانش زاده   افزود: صداقت ،راستگویی ،اخلاق مداری  و نظم وقانون گرایی در دوران مدیریت سرلوحه فعالیت وی خواهد بود.

وی با بیان اینکه سرمایه های هر مملکتی دانش آموزان آن جامعه هستند که باید به درستی پرورش داده شوند گفت: برنامه های کیفی بخشی به موضوعات آموزشی و پرورشی و همچنین تکریم معلمان در اولویت برنامه خود قرار دارد.

در پایان این مراسم طی حکمی از خدمات  علی کمالی رییس سابق تقدیر و سید محمد رحیم دانش زاده به عنوان رئیس جدیدآموزش وپرورش  منطقه لوداب  معرفی شد.

سید محمد رحیم دانش زاده  مدیر جدید آموزش و پرورش منطقه لوداب دارای مدرک فوق لیسانس فقه و مبانی حقوق ،از اساتید دانشگاه و دبیر دبیرستانهای شهر یاسوج بوده است که طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان مدیر آموزش وپرورش منطقه لوداب  منصوب شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی