تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آوریل 2019 - 9:52
کد خبر : 11917

تجلیل از برگزیدگان مسابقات ورزشی فرهنگیان شهرستان بویراحمد برگزار شد

تجلیل از برگزیدگان مسابقات ورزشی فرهنگیان  شهرستان بویراحمد برگزار شد

آفتاب دنا : با حضور مدیرکل و معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد مراسم تجلیل از تیم ها ونفرات برتر مسابقات ورزشی فرهنگیان شهرستان بویراحمد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم گفت: این مسابقات در راستای ابلاغ

آفتاب دنا : با حضور مدیرکل و معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد مراسم تجلیل از تیم ها ونفرات برتر مسابقات ورزشی فرهنگیان شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم گفت: این مسابقات در راستای ابلاغ طرح ورزش فرهنگیان از سوی وزارت آموزش وپرورش در دو مرحله در سطح شهرستانی و استانی برگزار می شود.

هادی زارع پور با بیان اینکه مرحله شهرستانی و منطقه ای این مسابقات تا بهمن در دو مرحله در سطح شهرستانی و استانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی و منطقه ای این مسابقات تا بهمن ادامه داشت گفت: مرحله استانی این مسابقات در رشته های مختلف از هفته معلم آغاز و تا خردادماه ادامه خواهد داشت.

زارع پور هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد نشاط وشادابی در بین همکاران فرهنگی دانست وگفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان در همه شهرستانها و مناطق برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  ضمن تشکر از اقدامات خوب معاونت تربیت بدنی درتوجه به امر مهم ورزش در مدارس گفت: امروزه در هزاره سوم ، حاکمیت زندگی ماشینی  و پیشرفتهای شگرفی که در دنیا اتفاق افتاده  ضرورت امر ورزش بیش از هر زمان دیگری احساس می شود .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد دراین آیین گفت: دربرگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان در۸ رشته شهرستان بویراحمد حضور داشت که موفقیتهای خوبی به دست آوردند.

علی حسن زاده ورزش را عامل شادابی ونشاط انسانها دانست و گفت: توجه به امر ورزش در مدارس یک ضرورت است که این مهم در مدارس و بین فرهنگیان برای سلامت دانش آموزان دنبال می شود.

علی حسن زاده با اشاره به اینکه بیش از ۴۶ درصد دانش آموزان مربوط به شهرستان بویراحمد است خاطرنشان کرد: لازم است با توجه به مهاجر پذیری ومرکز استان بودن شهرستان بویراحمد مسئولان نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

وی از ابلاغ بخشنامه ثبت نام انتخاب وانتصاب مدیران خبر داد وگفت: در انتخاب مدیران ضمن رعایت فرآیند آزمون هیچگونه نگاه سیاسی وقومیتی لحاظ نمی شود و تنها به توانمندی و شایستگی افراد توجه می شود.

حسن زاده گفت: در سال تحصیلی جاری خارج از نگاه سیاسی و قومیتی  اکثریت افرادی که در شرف بازنشستگی بودند در سمت مدیریت ومعاونت مدارس بکار گرفته شدند .

وی درپایان یاد وخاطره سردار شهید صیاد شیرازی را که نقش مهمی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشت گرامی داشت.

در پایان این مراسم از فرهنگیان برگزیده  درمسابقات ورزشی در مرحله شهرستانی تجلیل شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی