تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 آوریل 2019 - 19:14
کد خبر : 11886

مدارس شهر یاسوج میزبان بیش از ۲۳ هزار نفر در تعطیلات نوروزی

مدارس شهر یاسوج میزبان بیش از ۲۳ هزار نفر در تعطیلات نوروزی

آفتاب دنا : علی حسن زاده در جمع خبرنگاران گفت : مدارس یاسوج پذیرای بیش از ۵۱ درصد از مهمانان نوروزی فرهنگیان استان بودند .

آفتاب دنا : رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : مدارس یاسوج پذیرای بیش  از ۵۱ درصد از مهمانان نوروزی  فرهنگیان استان بودند .

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، علی حسن زاده در جمع خبرنگاران گفت : در تعطیلات نوروزی امسال مدارس استان در مجموع میزبان ۴۶  هزار و ۵۲۱  نفر بودند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفر معادل ۵۱ درصد از کل مهمانان در مدارس شهر یاسوج ساکن شدند .

حسن زاده گفت : تعداد خانوارهای مهمان در مدارس استان ۱۲ هزار و ۹۲۳ بوده است که از این تعداد ۶ هزار و ۶۰۵ خانوار مدارس یاسوج را برای سکونت انتخاب کرده بودند .

وی در ادامه افزود : در مجموع تعداد مهمانانی که در مدارس شهر یاسوج ساکن شدند ۱۸ هزار و ۲۰۰ نفر بودند و بقیه غیر فرهنگی بودند که ستاد اسکان فرهنگیان بویراحمد جهت میزبانی با آنان همکاری کرد .

رئیس  آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ضمن اظهار همدردی با هموطنان آسیب دیده از سیل گفت : با توجه به مشکلات سیل که در اغلب استان های کشور پیش آمد امسال مهمانان کمتری نسبت به سال قبل به ستاد اسکان مراجعه  کردند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی