تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 می 2014 - 2:40
کد خبر : 1176

مسئولان نهادهای فرهنگی در استان برای برنامه ریزی های خود حداقل به تقویم نگاه کنند

مسئولان نهادهای فرهنگی در استان برای برنامه ریزی های خود حداقل به تقویم نگاه کنند

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری از مسئولان فرهنگی این استان بشدت انتقاد کرد و گفت : مسئولان نهادهای فرهنگی در استان برای برنامه ریزی های خود حداقل به تقویم نگاه کنند .! به گزارش نسیم دنا ، آیت الله سید “شرف الدین ملک حسینی ” در جمع عزادارن مسجد صاحب الزمان شهر  یاسوج

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری از مسئولان فرهنگی این استان بشدت انتقاد کرد و گفت : مسئولان نهادهای فرهنگی در استان برای برنامه ریزی های خود حداقل به تقویم نگاه کنند .!
به گزارش نسیم دنا ، آیت الله سید “شرف الدین ملک حسینی ” در جمع عزادارن مسجد صاحب الزمان شهر  یاسوج با اشاره به اختلاف نظرهی اخیر درخصوص اجرای برخی برنامه ها هنری در استان  گفت: ژست سیاسی گرفتن دور شدن از قاعده ها و شاکله های انقلاب و تشیع بوده و امروز  اگر کسی دفاع از کسی می کند شعاری فراتر ازفرمایش رهبری ندهد.
وی در ادامه  با انتقاد از تداخل برخی برنامه های هنری با مناسبت های مذهبی در استان اظهار داشت:  من با دیدن تابلویی در دعوت از خواننده موسیقی در روز شهادت امام موسی بن جعفر،  خجالت کشیدم از شهر و استانی باشم که برای برنامه ریزی های خاص به نام برنامه ریزی  های فرهنگی نگاه به تقویم نشود.
نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه وبویراحمد  با بیان اینکه مسئولان گوش کرده و قضیه برگزاری کنسرت جمع شد افزود: خجالت کشیدم از  استانی باشم که برای برنامه ریزی فرهنگی به تقویم نگاهی نشود.
آیت الله ملک حسینی با تاکید بر ایکنکه یادمان نرود که برای چه انقلاب کردیم گفت: چرا باید تلاش  کنیم که جای پاکی ها را با ناپاکی ها در جامعه عوض کنیم و چرا تلاش می کنیم که  جامعه مان را مسخ کنیم؟
وی خطاب به مسئولان فرهنگی استان توصیه کرد: به نام  مسائل فرهنگی مبادا امور غیرفرهنگی را در استان اشاعه دهید.
نماینده ولی  فقیه استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به آزادی بیان در جامعه اظهار داشت: ما  مخالف حضور روشنفکران در جامعه نیستیم و به مسئولان سیاسی استان توصیه می کنم اگر  کسانی به استان از هر فکر و سلیقه و جناحی دعوت می شود تا در دانشگاه ها و مساجد  سخنرانی کنند اهل فکر باشند نه اهل فساد و فتنه.
آیت الله ملک حسینی با بیان  اینکه امروز به بهانه نشاط سیاسی جامعه کسانی برای سخنرانی دعوت می شوند که مناسب  توسعه فضای سیاسی و انبساط فکری نیستند و باید چنین اموری در استان ترک شود و اگر  مسئولان میل دارند فضای باز سیاسی را توسعه و انبساط دهند خوب است اما به شرطی که  بحث های مطرح شده توسط اصحاب فکر و اندیشه باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی